امام جمعه رودسر: ترامپ منتظر انتقام سخت بماند

امام جمعه رودسر بابیان اینکه عین الاسد یک سیلی بود و انتقام سخت نبود، گفت: ترامپ منتظر انتقام بماند و اینکه این انتظار چه زمانی به سر برسد دست ما است.

امام جمعه رودسر: ترامپ منتظر انتقام سخت بماند

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه رودسر ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته با بیان اینکه امروز باید حول امامت و ولایت امیرالمومنین (ع) که در ولایت مطلق فقیه ‌متبلور است بچرخیم اظهار کرد: علیه ولایت فقیه حرف می‌زنند و سم پاشی می‌کند و ما باید مثل دختر پیامبر«ص»سینه سپر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) همزمان با بصیرت افزایی آسیب شناسی و آفت زدایی می‌کرد افزود: حضرت زهرا(س) عدم تحمل عدالت امام علی (ع) را علت فاصله گیری می‌دانست زیرا خط امام علی (ع) با امیال دنیایی هم‌خوانی ندارد.

امام جمعه رودسر در رابطه با ۱۳ دی سال‌روز صدور پیام تاریخی امام راحل به رئیس کمونیست های جهان، گورباچوف اظهار کرد: این پیام همه دنیا را مبهوت کرد و امروز فریاد مرگ بر آمریکای ملت مقاوم منطقه،‌ کاخ سفید را می‌لرزاند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به هفته میثاق با ولایت گفت: سالروز حماسه بزرگ ۹دی، روز بصیرت امت انقلابی برای دفع فتنه نام گذاری شد؛ در قرآن پر از کلمه بصیرت و فتنه است و این کلام قرآن است که می‌گوید اینقدر مبارزه کنید تا ریشه فتنه نابود شود.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه در نهج‌البلاغه ۵۰بار کلمه فتنه تکرار شده است گفت: در انقلاب اسلامی ما و خصوصا سال ۸۸، تاریخ صدر اسلام با خطوط کلی آن تکرار شد، نفاق بدعت در دین، القای شبهه، نفاق فتنه از خطوط کلی این دو فتنه بود.

وی ۹دی ۸۸ را نماد مهم دفاع جانانه ملت دانست و افزود: عده ای دوست دارند ۹دی عادی سازی شود اما در آن روز پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند و آمده بودند تا همه انقلاب را به نفع آمریکا مصادره کنند و اسلام آمریکایی را حاکم کنند پس نمی شود راحت گذشت.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اینکه دشمنان خارجی ما از ۹دی هراس دارند تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد کسی حماسه ۹دی را عادی سازی کند زیرا یک حماسه بود و یک نقطه عطف در انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه رودسر تاکید کرد: دشمنان باز هم بدانند که اگر فتنه ای به پا کنند تو دهنی محکم تری از سال ۸۸ خواهند خورد.

وی با بیان اینکه شهدای هسته ای، شهید ابوالمهدی، سردار شهید قاسم سلیمانی برای دفع فتنه شهید شدند و گفت: در این عصر زمانه نفاق در نقش داعشی ها ظاهر شده بود، همه منطقه را آلوده کرده بودند و سردار سلیمانی به همراه مدافعان حرم همه طراحی های طراحان استکبار را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه امروز نام شهدا، سردار سلیمانی، شهید ابوالمهدی، و مدافعان حرم به عنوان قهرمانان ملی و مللی جهان اسلام و تاریخی ما هستند گفت: دشمن بداند همانطور که رهبر شجاع و بیدار ما بارها فرمودند زدن عین الاسد یک سیلی بود و انتقام سخت نبود، ترامپ منتظر انتقام بماند و اینکه این انتظار چه زمانی به سر برسد دست ما است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه