در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

سردار سلیمانی از پدر شهید مدافع حرم گیلانی چه درخواستی کرده بود؟!

پدر شهید “جمال رضی” با اشاره به درخواست سردار سلیمانی از خودش گفت: سردار سلیمانی در دیداری از من خواست که دعا کنم تا وی نیز مانند پسرم، شهید رضی، به درجه شهادت نائل شود.

سردار سلیمانی از پدر شهید مدافع حرم گیلانی چه درخواستی کرده بود؟!

پدر شهید مدافع حرم “جمال رضی” در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با اشاره به دیدار خود با سردار سلیمانی در حسینیه سپاه استان گیلان اظهار کرد: در آن روز تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم گیلانی در ضیافتی با سردار قاسم سلیمانی دیدار و گفتگو کردند که حقیقتاً روزی به یاد ماندنی بود.

وی با بیان اینکه خانواده ما توفیق داشت که یک عکس یادگاری با سردار سلیمانی داشته باشد بیان کرد: سردار سلیمانی آن روز از جنایت‌های داعش و خونخواری آنها برای ما صحبت کرد و باعث شد که خانواده شهدا بیشتر با ابعاد جنایت تروریست‌ها آشنا شوند.

 

پدر شهید گیلانی مدافع حرم با اشاره به درخواست سردار سلیمانی از خودش، تصریح کرد: سردار سلیمانی در آن دیدار از من خواست که دعا کنم تا وی نیز مانند پسرم، شهید رضی، به درجه شهادت نائل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام ویژگی سردار سلیمانی باعث شد که او به چنین درجه‌ای برسد گفت: اخلاص، حسن اخلاق، تواضع و خوش رویی سردار سلیمانی او را به چنین مرتبه‌ای رساند.

پدر شهید رضی با تاکید بر اینکه خداوند پاداش اخلاص سردار سلیمانی را به او داد خاطرنشان کرد: شهدا بسیار پاک و خالصانه زندگی کردند و همواره نسبت به مسائل شرعی حساس بودند.

 

شهیدی که نماز اول وقتش ترک نمی شد

وی به ویژگی‌های پسر شهیدش اشاره کرد و اظهار داشت: پسرم بسیار پاک بود و اخلاص داشت و تا لحظه شهادت، حتی یک رکعت نماز قضا نداشت و با وجود سن کم خود، خمس و زکاتش را پرداخت می‌کرد.

پدر شهید رضی با بیان اینکه شهدا گلچین شده خداوند هستند افزود: پسرم مسائل شرعی را کاملاً رعایت می‌کرد و مهمترین ویژگی ایشان نیز، ولایت پذیری بود و از طرفداران پر و پا قرص ولایت محسوب می‌شد تا جایی که همواره اطرافیان و هم نشینان خود را به ولایتمداری سفارش می‌کرد.

وی در پایان سخنانش به تقید فرزند شهید خود نسبت به نماز اول وقت اشاره کرد و عنوان داشت: شهید رضی همیشه نماز اول وقت می‌خواند و نماز جمعه خود را نیز ترک نمی‌کرد و صبح‌های جمعه از لنگرود به گلزار شهدای آستانه می‌رفت تا در مراسم دعای ندبه شرکت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه