تصادف ۳ خودرو در محور صومعه سرا به ضیابر ۹ مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: برخورد یک دستگاه پیکان با خودروی پراید و یک دستگاه یدک کش کامیون در محور صومعه سرا به ضیابر ۹ مصدوم بر جای گذاشت‌.

تصادف ۳ خودرو در محور صومعه سرا به ضیابر ۹ مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به اعلام وقوع این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۰۶:۳۰ صبح روز جاری در محور صومعه سرا به ضیابر یک حادثه برخورد خودروی سواری پیکان با خودروی پراید و یک دستگاه یدک کش کامیون رخ داد.

غلامی با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر گفت: پس از اعلام گزارش وقوع حادثه نجاتگران پایگاه کلیدبر شهرستان صومعه سرا به همراه عوامل اورژانس در محل وقوع حادثه حاضر شده و نسبت به اقدامات اولیه امدادی و عملیات رها سازی اقدام کردند.

غلامی ضمن اشاره به نحوه امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر افزود: در راستای امدادرسانی، ۲ نفر از مصدومین حادثه با امکانات نجات توسط عوامل امدادی هلال احمر رهارسازی شده و یک مصدوم توسط جمعیت و ۸ مصدوم دیگر حادثه مذکور توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، یادآور شد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه