احمدی سنگری:

نگاه سیاسی منجر به نابودی ورزش گیلان می شود/ تجهیزات سالن های ورزشی رشت شایسته ورزشکاران نیست

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مکان های ورزشی رشت و تجهیزات ورزشی به هیچ عنوان شایسته ورزشکاران نیست، گفت: سالن های ورزشی به لحاظ گرمایشی، سرمایشی، قطع آب و…دچار مشکلات جدی هستند.

نگاه سیاسی منجر به نابودی ورزش گیلان می شود/ تجهیزات سالن های ورزشی رشت شایسته ورزشکاران نیست

به گزارش خبرنگار ۸دی، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهرستان رشت در فرمانداری این شهر با بیان اینکه برای داشتن جامعه سالم باید برای ورزش و ورزشکاران اهمیت قائل شد اظهار کرد:  تنها متولی یک‌ امر بودن کافی نیست و صرفا زیر سوال بردن زیرساخت ها امری چندان مناسب و کافی برای حل مشکلات نیست.

وی ادامه داد: مکان های ورزشی رشت و تجهیزات ورزشی به هیچ عنوان شایسته ورزشکاران نیست، سالن های ورزشی به لحاظ گرمایشی، سرمایشی، قطع آب و…دچار مشکلات جدی هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تا زمانی که به ورزش نگاه سیاسی شود منجر به نابود کردن ورزش می شود افزود: برخی مسئولین در گیلان با نگاهی قوی و ضعیف داشتن به افراد تنها باعث نابودی ورزش گیلان میشود، ورزش امری اخلاقی و مردمی است.

هیات های ورزشی بازوان مجموعه ورزش و جوانان

وی از هیات ورزشی بعنوان بازوان مجموعه ورزش و جوانان یاد کرد و افزود بیان کرد: انتخاب فردی خاص در مدیریت هیات ورزشی باعث عدم اعتماد و وحدت بین ورزشکاران می شود.

برخی سالن های ورزشی در اختیار افراد محروم قرار گیرد

احمدی در رابطه با سالن های مازاد که سود چندانی به لحاظ مالی برای ورزش جوانان ندارد گفت: قرار نیست افرادی که به لحاظ مالی وضعیت مناسبی ندارند از ورزش محروم شوند این سالن های مازاد در اختیار ورزش جوانان باشد برای استفاده از افراد محروم در نظر گرفته شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه