مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

درآمدهای ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صفر رسیده/ تکمیل پروژه های عمرانی ورزشی رشت نیازمند اعتبارات کافی است

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گفت: پروژه های عمرانی ورزشی رشت نیازمند اعتبارات کافی جهت تکمیل و بهره برداری است.

درآمدهای ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صفر رسیده/ تکمیل پروژه های عمرانی ورزشی رشت نیازمند اعتبارات کافی است

به گزارش خبرنگار ۸دی، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان صبح امروز در نشست فرمانداری رشت از بازگشایی پنجره نقل و انتقالات سپیدرود بعنوان خبر خوش این روزها نام برد و اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات رشت عدم تکمیل پروژه ها و ضعیف بودن بودجه های نگهداری از اماکن ورزشی است.

وی با بیان اینکه درآمدهای ورزشی در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به صفر رسیده است و با اشاره به استفاده از اعتبارات ملی برای تکمیل مجموعه ورزشی عضدی گفت: ۷میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان سال گذشته از مصوبات سفر هیات دولت و امسال ۸میلیارد تومان و در مجموع ۱۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی عضدی تعیین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان عدم سازماندهی ماده ۸۸ را یکی از مشکلات حوزه ورزش جوانان نام برد و افزود: بار فشار پرداخت شهریه باشگاه های ورزشی به مردم فشار وارد کرده و باعث شده برخی باشگاه داران نیز اماکن ورزشی خود را پس بدهند.

وی با اشاره به تعیین چهارچوبی مشخص برای اماکن مازاد گفت: این اماکن می بایست با قانونی سخت به هیات های ورزشی واگذار شود تا حدود ۱۶میلیارد تومان اعتبارت ورزشی رشت هدر رفت نداشته باشد و بازگردد.

تخصیص ۲میلیارد تومان برای تعمیر اماکن ورزشی

بخشی اضافه کرد: آن قسمت از قانون که در آن تعیین شده که مازاد مکان های ورزشی که باید اجاره داده شود بازنگری و دقت بیشتری شود و از اعتبارات ملی مبلغی حدود ۲میلیارد تومان صرفا برای تعمیر اماکن ورزشی اختصاص پیدا کند.

بخشی با اشاره با سایر پروژه های عمرانی ورزشی رشت که نیازمند اعتبارت کافی جهت تکمیل و بهره برداری است گفت: گازکشی مجموعه ورزشی سردار جنگل، چمن مصنوعی فلکده، پیست دوچرخه سواری سردار سلیمانی، سالن صخره نوردی، سایت تیراندازی، استخر شنای کوثر، سالن ورزشی کوچصفهان، سالن شهدای سراوان و…از جمله این پروژه های عمرانی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه