فرماندار رشت مطرح کرد:

افزایش اعتبار بودجه ورزشی شهرستان رشت/ عدم مدیریت و نظارت قوی مهمترین مشکل مجموعه ورزشی سردار جنگل

فرماندار رشت، گفت: با وجود اینکه در توزیع اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته حدود ۱۲درصد با کاهش اعتبارات مواجه بودیم اما بدلیل اینکه ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است این اعتبارات از ۲میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان در مقایسه با سال گذشته به ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

افزایش اعتبار بودجه ورزشی شهرستان رشت/ عدم مدیریت و نظارت قوی مهمترین مشکل مجموعه ورزشی سردار جنگل

به گزارش خبرنگار ۸دی، علی فتح اللهی فرماندار رشت در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهرستان رشت در فرمانداری رشت با بیان اینکه فعالیت های ورزشی در سلامت ایمنی و روانی جامعه اثرگذار است اظهار کرد: ورزش برای تمام اقشار لازم است و باید بستر مناسب برای ورزش بانوان، کودکان، جوانان و سایر مردم فراهم شود.

وی از نمایندگان گیلانی حاضر در المپیک‌ بعنوان افتخارات استان گیلان یاد کرد و ادامه داد: با وجود اینکه در توزیع اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته حدود ۱۲درصد با کاهش اعتبارات مواجه بودیم اما بدلیل اینکه ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است این اعتبارات از ۲میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان در مقایسه با سال گذشته به ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت نگهداری از اماکن ورزشی بیان کرد: توسعه اماکن و مجموعه های ورزشی تا زمانی که با عدم نگهداری و بهره برداری مناسب توسط مدیریتی قوی انجام نشود با نتیجه و بازخورد منفی مواجه خواهد شد.

عدم مدیریت و نظارت قوی مهمترین مشکل مجموعه ورزشی سردار جنگل

فتح اللهی عدم مدیریت قوی در مجموعه ورزشی سردار جنگل را از جمله مهمترین مشکل این مجموعه نام برد و افزود: نبود گاز و لوازم گرمایشی داخل مجموعه سردار جنگل منجر به بلا استفاده ماندن استخر شده است، از طرفی دیگر عدم مدیریت و نظارت مستقیم باعث شده از سالن های مختلف مجموعه سردار جنگل استفاده نشود و پیست دوچرخه سواری بطور کامل توسط پیمانکار تحویل داده نشده و به مرحله بهره برداری نرسیده است.

فتح اللهی خاطرنشان کرد: گاز رسانی و سرویس کل تاسیسات و لوله کشی مجموعه ورزشی سردار جنگل، گرمایش سالن ها و کف پوش ها، بهسازی چمن مصنوعی زمین ورزشی عضدی به جهت برگزاری مسابقات ورزشی از جمله اقداماتی است که در حوزه ورزش در شهرستان رشت می بایست انجام شود.

وی با تاکید بر ورزش بانوان گفت: ایجاد سالن ورزشی مناسب با امنیت مکانی، جغرافیایی، شرایط سالن و ساعات مناسب برای حضور بانوان باید در دستور کار قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه