فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفتگو با ۸دی:

لزوم پیگیری مشکل آبگرفتگی “پیربازار رشت” در ستاد بحران/ مردم با هر بارندگی دچار مشکل می شوند

“سید اکبر قاسمی” فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه مشکل آبگرفتگی پیربازار رشت در زمان بارندگی شدید باید به صورت ریشه ای حل شود، گفت: فرماندار رشت و بخشدار پیربازار برای حل مشکل قول‌هایی دادند اما این موضوع باید در قالب ستاد بحران پیگیری شود.

لزوم پیگیری مشکل آبگرفتگی “پیربازار رشت” در ستاد بحران/ مردم با هر بارندگی دچار مشکل می شوند

سرهنگ سید اکبر قاسمی در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به مشکل آبگرفتگی منطقه پیربازار رشت در مواقع بارندگی اظهار کرد: در چنین شرایطی نیاز است که تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند زیرا مردم منطقه گلایه‌های زیادی درباره آبگرفتگی و مشکلات ناشی از آن دارند.

وی با بیان اینکه درخت‌های تنومند وسط رودخانه منطقه پیربازار یکی از عوامل آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه است افزود: شهرداری و سازمان‌های مسئول در اینباره باید اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: یکی دیگر از عوامل، رانش زمین اطراف رودخانه است که منجر به بالا آمدن آب رودخانه و وارد آمدن خسارت به زندگی ساکنان اطراف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آبگرفتگی منجر به خسارت خانه‌ها و تلف شدن حیوانات پرورشی مانند مرغ می‌شود گفت: اداراتی نظیر منابع طبیعی و آب منطقه‌ای موظف به پیگیری این موضوع هستند.

قاسمی اظهار کرد: در گذشته اعتباراتی درخصوص ساماندهی وضعیت آبگرفتگی پیربازار پیش بینی شده بود که به دلایلی مانند عدم همکاری خانواده‌های ساکن نزدیک به رودخانه‌ها به سرانجام نرسید.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه رفع این مشکل نیازمند همت جمعی تمام دستگاه‌های مسئول است بیان کرد: فرماندار رشت و بخشدار پیربازار برای حل مشکل قول‌هایی دادند اما این موضوع باید در قالب ستاد بحران پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل آبگرفتگی پیربازار در زمان بارندگی ها باید به طور ریشه ای حل شود زیرا مردم منطقه در صورت بارندگی شدید، دچار آبگرفتگی و خسارت‌های ناشی از آن می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه