عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

حساسیت ویژه بودجه ۱۴۰۰/ سال آینده شرایط بهتری در خصوص قیمت و میزان فروش نفت خواهیم داشت

“احمد دنیامالی” عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پیش بینی می‌کنم در سال آینده شرایط بهتری درخصوص قیمت و میزان فروش نفت داشته باشیم گفت: گشایشی در بحث فروش نفت در حال انجام است و به نظر می‌رسد وضعیت کشور در خصوص فروش نفت و در حوزه درآمدی در سال آینده بهتر شود.

حساسیت ویژه بودجه ۱۴۰۰/ سال آینده شرایط بهتری در خصوص قیمت و میزان فروش نفت خواهیم داشت

“احمد دنیامالی” در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه رقم بودجه سال ۱۴۰۰ نسبت به سال جاری افزایش قابل توجهی داشته است اظهار داشت: امیدوارم این افزایش بودجه منجر به توسعه بیشتر استان و پیشرفت تملک دارایی و پروژه‌های عمرانی شود.

وی افزود: نظرات مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان استانی در خصوص بودجه استان در سال ۱۴۰۰ را بررسی می‌کنیم و از نقطه نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه نمی‌توان به این زودی درباره برگشت بودجه ۱۴۰۰ اظهار نظر کرد، افزود: با توجه به تورم فعلی کشور و موضوع انتخابات ریاست جمهوری و تغییر دولت، موضوع بودجه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

دنیامالی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنم در سال آینده شرایط بهتری درخصوص قیمت و میزان فروش نفت داشته باشیم گفت: گشایشی در بحث فروش نفت در حال انجام است و به نظر می‌رسد وضعیت کشور در خصوص فروش نفت و در حوزه درآمدی در سال آینده بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ تورم، باید اصلاحات عمیق تری در خصوص میزان پرداختی به کارمندان و بازنشستگان انجام شود و چیزی که در بودجه فعلی مشاهده کردم این است که پیش بینی‌های خوبی در این باره شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه