"سیدعلی آقازاده" در بازدید از کارخانه صنایع پوشش مطرح کرد:

بمباران “صنایع پوشش رشت” توسط مفسدان اقتصادی/ لزوم برخورد قوه قضائیه با مسئولانی که تماشاگر غارت و چپاول سرمایه های استان اند

“سیدعلی آقازاده” نماینده مردم رشت در مجلس در بازدید از کارخانه صنایع پوشش رشت، گفت: باند مافیا، میلیاردها تومان از این کارخانه را غارت کردند و هنوز به دنبال این هستند که استخوان های به جا مانده از پوشش را نیز ببلعند.

بمباران “صنایع پوشش رشت” توسط مفسدان اقتصادی/ لزوم برخورد قوه قضائیه با مسئولانی که تماشاگر غارت و چپاول سرمایه های استان اند

به گزارش خبرنگار هشت دی، “سیدعلی آقازاده” و “محمدرضا احمدی سنگری” نمایندگان مردم شهرستان رشت در یازدهمین مجلس شورای اسلامی از شرکت صنایع پوشش ایران بازدید کردند.

سیدعلی آقازاده در این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خرابه های این کارخانه تداعی گر بمباران و تخریب خرمشهر در ۸سال دفاع مقدس است اظهار کرد: بمباران خرمشهر توسط صدام و بمباران کارخانه صنایع پوشش در شهر امن رشت توسط باند مافیا و مفسدان اقتصادی در استان و کشور که کمتر از صدام نیستند انجام شد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طمع بخش خصوصی گفت: این کارخانه با ۳۵۰۰نیرو به بهانه برف سال ۸۳تخریب شد و طی معامله ای کاملا باندی و مافیایی، بخش خصوصی ورود کرد.

باند مافیا بدنبال استخوان های باقیمانده پوشش

وی با بیان اینکه از کارخانه عظیم پوشش تنها یک الی دو بخش با تعداد کمی نیرو باقی مانده است افزود: باند مافیا میلیاردها تومان از این کارخانه را غارت کردند و هنوز به دنبال این هستند که استخوان های به جا مانده از پوشش را نیز ببلعند.

لزوم برخورد قوه قضاییه با تماشاگران غارت کارخانه پوشش

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی قضایی مسئولین تماشاگر و کسانی که در چپاول این کارخانه دست داشتند گفت: قوه قضاییه می بایست امروز با تمام مسئولین، تماشاگران در بخش قوه قضاییه و کسانی که در آن سال ها تماشاگر چپاول این سرمایه استانی بودند برخورد کند.

آقازاده ادامه داد: نمایشنامه ای که در صداوسیما انجام شد بستر و تاکتیکی بود که آقایان زمینه ای را فراهم کنند تا از این طریق قوه قضاییه را وادار به عقب نشینی کنند، صداوسیما بدون ارزیابی و بررسی بک‌برنامه نمایشی و ضعیف را پخش کرد که این کار را قطعا پیگیری خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به چشم طمع مافیا به ۸۵هکتار زمین کارخانه پوشش اضافه کرد: دست مافیا را قطع خواهیم کرد و از شرکت آتیه دماوند می خواهیم ضعف های خود را برطرق سازد و محکمتر در جهت حفظ بیت المال مردم و اشتغال جوانان گیلانی اقدام کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه