فرمانده سپاه رودبار:

غربالگری خانه به خانه توسط ۵۰ تیم بهداشتی/ تا یک ماه آینده تمامی خانوارها پایش سلامت می شوند

سرهنگ فیضیان با اشاره به غربالگری خانه به خانه برای جلوگیری از شیوع انتقال کرونا توسط ۵۰ تیم سه نفره افزود: روزانه قریب به یک هزار و ۷۰۰ خانوار در رودبار غربالگری می شوند که تاکنون هشت هزار و ۳۹۷ خانوار غربالگری شده اند.

غربالگری خانه به خانه توسط ۵۰ تیم بهداشتی/ تا یک ماه آینده تمامی خانوارها پایش سلامت می شوند

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار حسن فیضیان، فرمانده سپاه رودبار صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در راستای کمک به جامعه پزشکی و شبکه بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در رودبار آغاز شد اظهار کرد: کنترل، جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مهم ترین هدف اجرای این طرح می باشد.

سرهنگ فیضیان با اشاره به غربالگریخانه به خانه برای جلوگیری از شیوع انتقال کرونا توسط ۵۰ تیم سه نفره افزود: روزانه قریب به یک هزار و ۷۰۰ خانوار در رودبار غربالگری می شوند که تاکنون هشت هزار و ۳۹۷ خانوار غربالگری شده اند.

وی با بیان اینکه بسیج تمام توان خود را در راستای کمک به بهداشت و درمان و کنترل بیماری کرونا بکار گرفته است گفت: طی یک ماه آینده تمامی خانوارهای روستایی و شهری رودبار مورد پایش سلامت قرار می گیرند همچنین کمک های مومنانه تمامی شهرها در طرح شهید سلیمانی به بیماران کرونایی تعلق می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه