فرمانده سپاه فومن در گفت و گو با خبرنگار 8دی:

آغاز طرح شهید سلیمانی در فومن/ بالغ بر ۳۱ هزار خانوار غربالگری می شوند

سرهنگ حمید جانباز از آغاز طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فومن خبر داد و گفت: برای انجام این طرح ۲۵۶ تیم سه نفره غربالگر از ۸ صبح هر روز تا ۸ شب کار غربالگری خانه به خانه را در این شهرستان به اجرا در می اورند.

آغاز طرح شهید سلیمانی در فومن/ بالغ بر ۳۱ هزار خانوار غربالگری می شوند

سرهنگ حمید جانباز در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، از آغاز طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فومن خبر داد و گفت: برای انجام این طرح ۲۵۶ تیم سه نفره غربالگر از ۸ صبح هر روز تا ۸ شب کار غربالگری خانه به خانه را در این شهرستان به اجرا در می اورند.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه جمعیت فومن ٩٢،٣١٠ نفر می باشد که این جمعیت معادل ٣١،٢٠٩ خانوار است گفت: طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی با ارائه این آمار دقیق به اجرا در می آید.

 وی با تاکید بر اینکه طرح غربالگری با کمک سایر دستگاهی اجرایی در تلاش است تا بیماران کرونایی را شناسایی کند، خاطر نشان کرد: مجموعه فرمانداری، مرکز بهداشت، هلال احمر دهیاری‌ها، خانه های بهداشت و بسیج جامعه پزشکی در این طرح مشارکت دارند.

سرهنگ جانباز در خصوص اجرای طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه تیم های سه نفره به درب منازل مراجعه کرده و مراحل تب سنجی را از اعضای خانوار به عمل می‌آورند، اظهار داشت؛ یک نفر از اعضای خانواده بعنوان سفیر سلامت انتخاب شده تا با عوامل مرکز بهداشت جهت مدیریت سلامت خانوار در ارتباط باشد.

 وی با اشاره به اینکه هنگام اجرای طرح غربالگری و تب سنجی در صورت بروز موارد مشکوک قزنطیه خانگی در درستور کار قرار میگرد، خاطر نشان کرد؛ در صورت نیاز به بستری، از افراد مشکوک در اردوگاه شهید مطهری و تعدادی از هتل های ثابت شهرستان فومن بعنوان مرکز نقاهتگاه نگه داری می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه