حجت‌الاسلام سرافراز در گفتگو با 8دی:

ناامنی گیلان برای مفسدان اقتصادی/ گروه‌های جهادی دانشجویی امر به معروف تشکیل شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تاکید بر ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: با هدف بهره‌گیری از روحیه مطالبه‌گری دانشجویان مومن و انقلابی آماده صدور مجو برای گروه‌های جهادی دانشجویی هستیم.

ناامنی گیلان برای مفسدان اقتصادی/ گروه‌های جهادی دانشجویی امر به معروف تشکیل شود

حجت‌الاسلام سجاد سرافراز در گفت‌وگو با ۸دی، با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: مطالبه‌گری اجتماعی و حق‌طلبی دو ویژگی بارز دانشجویان انقلابی است و معتقدیم مطالبه‌گری دانشجویی یکی از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی کشور است.

وی با بیان اینکه نیازمند گسترش روحیه جهادی و مطالبه‌گری نسل جوان دانشگاهی در تمامی سطوح جامعه هستیم، افزود: به همت گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر که با حضور و عضویت داوطلبانه نخبگان گیلانی شکل گرفته است، گیلان را برای مفسدان اقتصادی نا امن می‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: مطالبه‌گری اجتماعی دانشجویان یک سرمایه غنی برای جامعه اسلامی است که مسئولان باید برای پیشرفت و تعالی کشور از این ظرفیت نهایت بهره را برده و مطالبات دانشجویی را یک فرصت مثبت تلقی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز ماهیت و فلسفه ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو را برآمده از خون پاک شهدای دانشجو در مسیر مطالبه‌گری و استکبار ستیزی دانست و گفت: همراه و یاور دانشجویان مومن و انقلابی و مطالبه‌گر هستیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش دانشجویان خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری تحقق این بیانیه بی‌نظیر سبب تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و دانشجوی متصل به علم و معرفت می‌تواند راهگشای رفع موانع از بسیاری از مشکلات و معضلات کشور باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: به مسئولان استان هم توصیه می‌کنیم که گوش شنوای دغدغه‌های جامعه دانشگاهی و به ویژه دانشجویان باشند، چرا که معتقدیم دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان در روند پیشرفت و تعالی گیلان بسیار ارزشمند است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه