فرمانده سپاه صومعه‌سرا:

بالغ بر ۱۲۵هزار نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری میشوند

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه در طرح غربالگری شهید سلیمانی و شناسایی که انجام شده بالغ بر ۴۱ هزار خانوار و ۱۲۵۰۷۴ نفر مورد بررسی قرار میگیرند گفت: در این طرح ۷۶۰ نفر بسیجی حضور فعال دارند که بر این تعداد نیز افزوده می شود.

بالغ بر ۱۲۵هزار نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری میشوند

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه در طرح غربالگری شهید سلیمانی و شناسایی که انجام شده بالغ بر ۴۱ هزار خانوار و ۱۲۵۰۷۴ نفر مورد بررسی قرار میگیرند اظهار کرد: در این طرح ۷۶۰ نفر بسیجی حضور فعال دارند که بر این تعداد نیز افزوده می شود.

سرهنگ آرمان با اشاره به همکاری شبکه بهداشت، فرمانداری، هلال احمر، بخشداران و دهیاران و شورای اسلامی در این طرح گفت: گروه ها منزل به منزل بصورت تیم با رعایت تمامی اصول ایمنی و بهداشتی مراجعه می نمایند و با اهداء بسته بهداشتی به خانواده ها به غربالگری در خانواده بصورت تک به تک می پردازند.

فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه در صورت مواجه با فرد مبتلا، فرد به تیم پزشکی معرفی خواهند شد گفت: اگر فرد مبتلا باشد، تیم درمانی با کمک جامعه بسیج پزشکی شهرستان آماده معرفی میباشند و در صورت اینکه فرد در خانه شرایط داشته باشد با رعایت برنامه ریزی کامل در خانه قرنطینه میشود و در غیر اینصورت در سه نقطه شناسایی شده توسط فرمانداری و نهادهای شهرستان به آن نقاط انتقال می یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه