عملیات فوق سنگین آتش نشانان در مسکن مهر رشت/ انتقال ۲۵ نفر از ساکنین به مکان امن/ اعزام ۳ شهروند و یک آتش نشان به بیمارستان + عکس

در پی آتش سوزی مسکن مهر رشت ۲۵ نفر از ساکنین یک آپارتمان ۲۰ واحده به مکان امن انتقال یافتند این درحالی است که ۳ نفر از شهروندان و یک آتش نشانان بواسطه شدت دود گرفتگی به بیمارستان اعزام شدند.

عملیات فوق سنگین آتش نشانان در مسکن مهر رشت/ انتقال ۲۵ نفر از ساکنین به مکان امن/ اعزام ۳ شهروند و یک آتش نشان به بیمارستان + عکس

به گزارش ۸دی، حادثه آتش سوزی خودروی سواری ۲۰۶ در پارکینگ آپارتمان به ساعت ۲۳:۲۷ چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹ به آتش نشانان اطلاع داده شد.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه سریعا آتش نشانان مستقر در ایستگاه مسکن مهر خبر از دود گرفتگی شدید آپارتمان ۲۰ واحده را داشتند، ادامه داد: در مجموع ۴۸ آتش نشان بهمراه ۱۴ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان و نردبان به محل آتش‌سوزی واقع در مسکن مهر کوچه ۶۶ اعزام شدند.

 

مومنی با اشاره به مهار آتش توسط تیم نخست عملیاتی، افزود: بلافاصله تیم های نجات بهمراه تجهیزات نسبت به تخلیه کامل اهالی آپارتمان اقدام کردند.

وی با تاکید بر دودگرفتگی شدید و محبوس شدن ساکنین، ادامه داد: ۵ کد اورژانس و یک دستگاه اتوبوس اورژانس جهت همکاری حضور یافتند.

مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت دقایقی پیش(حوالی ساعت ۰۰:۱۵) از ادامه عملیات نجات خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۲۵ تن از ساکنین آپارتمان به مکان امن انتقال یافتند که ۳ تن از شهروندان و یک تن از آتش نشانان بواسطه شدت دود گرفتگی به بیمارستان اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان آتش نشانان در حال جستجو و نجات آپارتمان نشینان هستند و چند تن شهروندان در اتوبوس اورژانس در حال مداوا شدن می باشند، ادامه داد: اطلاعات تکمیلی در زمینه علت حادثه و تعداد نجات یافتگان و مصدومین از تل دود متعاقبا از طریق همین روابط عمومی اعلام خواهد شد.

همین گزارش حاکی است: در این آتش سوزی، هیچ ساختمانی دچار حادثه آتش سوزی نشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه