فرمانده انتظامی انزلی در گفتگو با ۸دی:

مردم مراقب اطلاعات حساب بانکی شان باشند/ اخاذی با وعده برنده شدن جایزه نقدی!

فرمانده انتظامی شهرستان انزلی با تأکید بر اینکه هیچ اقدام مجرمانه ای از چشمان تیزبین پلیس پنهان نخواهد ماند، از شهرواندان خواست به هیچ وجه در پاسخ به تماس های ناشناخته ای که به بهانه ی برنده شدن جایزه از سوی افراد نامعتبر گرفته می شود، در پای عابر بانک ها حاضر نشده و از اطلاعات حساب بانکی خود محافظت کنند.

مردم مراقب اطلاعات حساب بانکی شان باشند/ اخاذی با وعده برنده شدن جایزه نقدی!

سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” فرمانده انتظامی شهرستان انزلی در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه مردم هوشیار هستند و همیشه به هشدار های پلیس توجه دارند و این جای قدردانی دارد، اظهار کرد: امنیت کنونی کشور محصول مشترک همراهی و همکاری مردم با نهادهای امنیتی از جمله ناجا است.

وی با اعلام اینکه باید مردم همیشه و همه حال با هوشیاری و رعایت نکات امنیتی، جلوی سوء استفاده کلاهبردان گرفته شود، ادامه داد: در چند روز اخیر تماس های تلفنی با تعدادی از شهروندان گرفته شده و از آنها خواسته شده که اطلاعات حساب بانکی شان را در اختیارشان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان انزلی با بیان اینکه مجرم یا مجرمین با وعده ی برنده شدن جایزه نقدی موجبات اغفال شهروندان را فراهم می کنند، تصریح کرد: شهروندان نباید به اظهاراتی که افراد مدعی می شوند، اعتماد کنند و اطلاعات شخصی حساب خود را در اختیار آنان قرار بدهند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه هیچ اقدام مجرمانه ای از چشمان تیزبین پلیس پنهان نخواهد ماند، از شهرواندان خواست به هیچ وجه در پاسخ به تماس های ناشناخته ای که به بهانه ی برنده شدن جایزه از سوی افراد نامعتبر گرفته می شود، در پای عابر بانک ها حاضر نشده و از اطلاعات حساب بانکی خود محافظت کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت مواجه با اینگونه تماس ها حتما مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند، افزود: یقینا با بررسی تخصصی تا چند روز آینده این کلاهبردارن شناسایی و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه