فرمانده سپاه رودبار:

ویژه برنامه هر پایگاه مقاومت یک خدمت در راستای پویش شهید سلیمانی اجرا می شود/ برگزاری۸۰ برنامه در هفته بسیج رودبار بصورت مجازی و بدون اجتماع

فرمانده سپاه رودبار، از ویژه برنامه هر پایگاه مقاومت یک خدمت در راستای پویش شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

ویژه برنامه هر پایگاه مقاومت یک خدمت در راستای پویش شهید سلیمانی اجرا می شود/ برگزاری۸۰ برنامه در هفته بسیج  رودبار بصورت مجازی و بدون اجتماع
به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار حسن فیضیان، فرمانده سپاه رودبار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه همه‌ی مردم و همه کسانی که در راستای اعتلای نظام حرکت می کنند، بسیجی هستند اظهار کرد: بسیج در دل مردم جای دارد و این تفکر و نگاه بسیجی است که می تواند کلید طلایی حل مشکلات جامعه باشد.
فرمانده سپاه رودبار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “بسیج، جمع فداکاری از مردم، برای مردم هستند” گفت: حرکت یک ملت و جامعه در تمامی عرصه ها برگرفته از تفکر بسیجی است.
وی با اشاره به اینکه امنیت کشور مرهون تفکر بسیجی و مبارزه با جبهه استکبار حاصل تفکر بسیجی در جامعه است افزود: بسیج در صحنه های مختلف و حساس در مقابل توطئه های استکبار قد علم کرده است.
فیضیان با تاکید بر اینکه بسیج مهمترین عامل استمرار و تداوم انقلاب است، تصریح کرد: جهاد فرهنگی و تولید قدرت نرم در مقابل هجمه های دشمن، بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن ستیزی، نترسیدن از دشمن و… از اهم فعالیتهای بسیج است.
فرمانده سپاه رودبار گفت: محرومیت زدایی و سازندگی از مهم ترین فعالیت های بسیج است که تشکیل گروه های جهادی با حضور بسیجیان توانمند در همین راستاست.
فیضیان محرومیت زدایی در عرصه‌های مختلف، ساخت مسکن محرومین، ویزیت رایگان، اشتغال آفرینی، اعطای وام های اشتغال آفرینی و … را از خدمات بسیج عنوان کرد و افزود:

مهمترین فعالیت هفته بسیج با شعار ” بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین” اجرای ویژه برنامه هر پایگاه مقاومت یک خدمت در راستای پویش شهید سلیمانی خواهد بود.
فیضیان ادامه داد: برنامه های هفته بسیج امسال پایگاه محور و در راستای کمک مومنانه، مواسات و همدلی خواهد بود.
فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه در هفته بسیج در این شهرستان ۲۵ واحد مسکونی محرومین تا پایان سال جاری احداث می شود گفت: از این تعداد ۵ واحد مسکونی تحویل، ۵ واحد آماده افتتاح و مابقی در حال انجام‌ کار می باشد.
فیضیان از اجرای ۸۰ ویژه برنامه فرهنگی همزمان با هفته بسیج در رودبار خبر داد و گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، اغلب برنامه‌ها بدون اجتماع و بصورت مجازی برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه