فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری هفته بسیج:

توزیع ۱۴هزار بسته کمک معیشتی در هفته بسیج/ ۶۰ درصد مشکلات اقتصادی فعلی ارتباطی به تحریم ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری ۸۶۷ برنامه به مناسبت هفته بسیج، گفت: بهره برداری و تحویل ۱۱۴واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، توزیع ۱۴هزار بسته کمک معیشتی به اقشار آسیب دیده، صدور پروانه های زراعی و باغی برای کشاورزان به جهت دریافت تسهیلات، آزادسازی ۳۰زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج ورزشکاران با هزینه یادواره های شهدا نیز انجام می شود.

توزیع ۱۴هزار بسته کمک معیشتی در هفته بسیج/ ۶۰ درصد مشکلات اقتصادی فعلی ارتباطی به تحریم ندارد

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار”محمد عبدالله پور” فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج با بیان اینکه امام راحل با تدبیر و ابتکار بسیج انقلاب را بیمه کرده است اظهار کرد: بسیج نهادی است که از روز اول انقلاب تمام حوادث را به فرصت تبدیل کرده است.

وی از شعار هفته بسیج امسال با عنوان پیشرو در خدمت و امیدافرینی یاد کرد و افزود: بسیج گره گشای تمام مشکلات و امید مستضعفین است و رهبرمعظم انقلاب گام دوم انقلاب را با امیدآفرینی مطرح کردند.

برگزاری ۸۶۷ برنامه به مناسبت هفته بسبج

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امسال به مناسبت هفته بسیج ۸۶۷ برنامه شامل ۷۵برنامه محوری برگزار می شود افزود: برنامه های فرهنگی نظیر برگزاری یادواره شهدای سلامت و خدمت رسانی اقشار، برگزاری سفر مجازی راهیان نور برای ۱۰هزار دانش آموز که امسال بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان پذیر نیست بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام میشود.

تحویل ۱۱۴واحد مسکن مددجویان و توزیع ۱۴هزار بسته کمک معیشتی در هفته بسیج

وی ادامه داد: بهره برداری و تحویل ۱۱۴واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، توزیع ۱۴هزار بسته کمک معیشتی به اقشار آسیب دیده، صدور پروانه های زراعی و باغی برای کشاورزان به جهت دریافت تسهیلات، آزادسازی ۳۰زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیج ورزشکاران با هزینه یادواره های شهدا نیز انجام می شود.

بسیج استان گیلان آمادگی تأمین نیازهای خونی مردم گیلان و استان های دیگر را دارد

سردار عبدالله‌پور با تاکید براینکه بسیج استان گیلان آمادگی کامل جهت تامین نیاز خونی استان گیلان را دارد بیان کرد: در مجموع بسیج استان گیلان آمادگی کامل برای تامین نیاز خونی استان و سایر استان های کشور را دارد.

“پویش سلیمانی ها” برای پیشگیری از ویروس کرونا

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر پیشگیری و اقناع مردم در رابطه با کنترل و پیشگیری ویروس کووید ۱۹ گفت: به جهت پیشگیری باید تمام جمعیت گیلان مجددا غربالگری شوند به همین‌منظور طرحی به نام مبارزه ملی با ویروس منحوس کرونا با نام شهید سردار سلیمانی انجام میشود.

هر پایگاه مقاومت بسیج؛ یک مرکز سلامت

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: پرستاران مجاهدان فی سبیل الله هستند و از این پس هر پایگاه مقاومت بسیج یک مرکز سلامت خواهد شد.

غربالگری ۲میلیون و ۵۰۰هزار نفر از جمعیت استان گیلان

وی تصریح کرد: غربالگری ۲میلیون و ۵۰۰هزار نفر از جمعیت استان گیلان توسط بسیج انجام خواهد شد، در صورت مثبت بودن نتیجه غربالگری کسانی که شرایط مناسب برای قرنطینه خانگی نداشته باشند، در مکان های مشخصی به نام نقاحت گاه هایی که بسیج تعیین کرده است به مدت ۱۴روز قرنطینه و تحت مراقبت قرار میگیرند و در صورت شدت ضرورت به بیمارستان انتقال داده میشوند و بیمارانی که توسط بسیج به بیمارستان میفرستیم هزینه ای تقبل نخواهند کرد.

۶۰ درصد مشکلات اقتصادی فعلی ارتباطی به تحریم ندارد

سردار عبدالله‌پور با اشاره به ضعف ساختاری دولت و عدم قوانین و استانداردهای لازم بیان کرد: بیش از ۵۰تا ۶۰درصد مشکلات اقتصادی فعلی ارتباطی به تحریم ندارد، امروز بیش از ۳تن جنس در گمرکات وجود دارد، گمرک، بنادر و سازمانی دیگر باهم دچار اختلاف هستند و مردم را دچار مشکل کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کسی که به عنوان مدیر، مسئول اجرایی می شود باید شجاع و ریسک پذیر باشد افزود: رهبرمعظم انقلاب دولتی جوان، حزب اللهی و انقلابی را راهکار حل مشکلات کشور بیان کرده اند.

وی درباره اقدامات بسیج در مبارزه با مشکلات اقتصادی بیان کرد: مبارزه با محترکین، شناسایی انبارهای غیررسمی بدون مجور سازمان صمت و هماهنگی های لازم با دادستانی جهت تزریق کالاها به جامعه ضروری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه