امام جمعه رشت:

امروزه ما دورترین نقاط دشمن را می توانیم با موشک هایمان هدف قرار دهیم/ انتخابات آمریکا آکنده از فساد و متقلب ترین انتخابات است

آیت الله رسول فلاحتی گفت: امروزه ما دورترین نقاط دشمن را می توانیم با موشک هایمان هدف قرار دهیم و بخشی از آن را مدیون شهید حاج حسن تهرانی هستیم.

امروزه ما دورترین نقاط دشمن را می توانیم با موشک هایمان هدف قرار دهیم/ انتخابات آمریکا آکنده از فساد و متقلب ترین انتخابات است

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در جامعه می طلبد مردم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی گرفته و از ماسک استفاده کنند.

وی به سالروز شهادت سردار حاج حسن تهرانی در ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰ اشاره کرد و افزود: هر قدر زمان می گذرد قهرمانان ملی خود را بهتر می شناسیم و مقام معظم رهبری درباره حاج حسن تهرانی فرمودند که داشمندی برجسته و سراپا اخلاص بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حاج حسن تهرانی خواب را از دشمنان گرفته بود، تصریح کرد: امروزه ما دورترین نقاط دشمن را می توانیم با موشک هایمان هدف قرار دهیم و بخشی از آن را مدیون شهید حاج حسن تهرانی هستیم.

آیت الله فلاحتی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: وحشی ترین عملیات برخورد دولت و ملت در آمریکا در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه انتخابات آمریکا نقشی در رفتار ما ندارد و دولت این کشور به شدت دچار انحطاط سیاسی، اخلاقی و رفتاری است، بیان کرد: آمریکایی که داعیه حقوق بشر را دارد اما حقوق مردم خودش را رعایت نمی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، انتخابات آمریکا را یک نمایش خواند و اظهار کرد: به اذعان دو حزب دمکرات و جمهوری خواه، انتخابات آمریکا آکنده از فساد و متقلب ترین انتخابات است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برخی با مطرح کردن تقلب در انتخابات سال ۸۸ دارای اهدافی بودند، تصریح کرد: خدا نگذرد از آنها که در انتخابات ایران بحث تقلب را مطرح و به دشمن کمک کرده بودند.

وی، تحلیل درباره پس از انتخابات آمریکا را بسیار سخت ذکر کرد و یادآور شد: آمریکا سیاست های صهیونیستی عفریتی بسیار سختی دارد.

امام جمعه رشت با اشاره به شکست آمریکا در غرب آسیا و ناتوانی کنترل کرونا در این کشور، بیان کرد: امکان تجزیه آمریکا وجود دارد و این نشان می دهد آمریکا در شرایط افول قرار گرفته است.

آیت الله فلاحتی به فرمایش مقام معظم رهبری درباره جنگ ارمنستان و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب حکیمانه بود و فرمودند همه سرزمین های جمهوری آذربایجان باید آزاد شود، ارامنه نباید مورد آزار قرار گیرند ضمن اینکه تروریست ها نباید در مرزهای ایران مستقر شوند.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی در ماه های قبل به تاسیسات سانتریفیوژ ایران حمله سایبری کرده بود، اظهار کرد: همانطور که دوران “بزن در رو” تمام شده است، جوانان دانشمند و انقلابی ما اخیرا دو مرکز رژیم صهیونیستی را تهدید سایبری کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به حمله سایبری ایران به تاسیسات آب شیرین کن و ۳ ایستگاه برق رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حمله سایبری ایران دشمن صهیونیستی را درمانده کرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ایران اسلامی خواب دشمن را تبدیل به کابوس کرده است، بیان کرد: این دستاورد را مدیون ملت ایران، خون شهدا و درایت های مقام معظم رهبری هستیم.

وی همچنین پیرامون عفت، شرم و حیا در سبک زندگی اسلامی، اظهار کرد: یکی از نعمت هایی که خداوند در انسان گذاشته، غریضه جنسی است ضمن اینکه تعدیل قوای جنسی خواسته شرع و شارع است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انبیای الهی مردم را در استفاده درست نعمت غریضه جنسی هدایت می کردند، خاطرنشان کرد: استفاده از مسائل جنسی بر خلاف شریعت و فطرت مذموم بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه