رئیس سازمان صمت گیلان در گفتگو با ۸دی:

افزایش قیمت سیمان، شن و ماسه بدلیل عدم نظارت و گران شدن هزینه حمل و نقل است/ ۴۱درصد قیمت تمام شده سیمان متعلق به کرایه است

“فرهاد دلق پوش” رئیس سازمان صمت گیلان افزایش قیمت سیمان، شن و ماسه را ناشی از گران شدن هزینه حمل و نقل و عدم نظارت بر این موضوع دانست و گفت: ۴۱درصد قیمت تمام شده سیمان متعلق به کرایه است.

افزایش قیمت سیمان، شن و ماسه بدلیل عدم نظارت و گران شدن هزینه حمل و نقل است/ ۴۱درصد قیمت تمام شده سیمان متعلق به کرایه است

“فرهاد دلق پوش” رئیس سازمان صنعت و معدن استان گیلان در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به افزایش قیمت سیمان اظهار کرد: افزایش قیمت سیمان، شن و ماسه به دلیل عدم نظارت و گران شدن هزینه حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه کرایه حمل و نقل بر برعهده پایانه ها و حمل و نقل جاده ای استان است افزود: در جلسه اخیر کارگروه تنظیم بازار با حضور مدیرکل پایانه و حمل و نقل این بخش ها را مکلف کردیم که با بخش خصوصی، انجمن کامیون داران و کل کارخانه های سیمان هماهنگی لازم را داشته باشند.

کامیون داران مبلغی را پشت بارنامه اضافه می کنند

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه ۴۱درصد قیمت تمام شده سیمان متعلق به کرایه است گفت: کارخانه های سیمان گیلان و خزر گله مند هستند که کامیون داران مبلغی را پشت بارنامه اضافه می کنند و با این کار عملا باعث افزایش قیمت این اقلام در استان می شوند.

سامانه “۱۲۴” آماده ثبت شکایات مردمی و تشکیل پرونده برای متخلفان است

وی با بیان اینکه کسی شکایت کند ما پرونده تشکیل داده و رسیدگی می کنیم، گفت: سامانه شبانه روزی ۱۲۴شکایات مردمی سازمان صمت گیلان، معاونت نظارت و بازرسی در استان، بخش نظارت و بازرسی ادارات صمت در سراسر استان و تعزیرات حکومتی آماده تشکیل پرونده برای متخلفان را دارد.

 در گیلان کمتر کسی از حق خود دفاع می کند

دلق پوش با بیان اینکه متأسفانه در گیلان کمتر کسی از حق خود دفاع می کند افزود: مردم و آنهایی که بار حمل می‌کنند برای برخی از این توزیع کنندگان سیمان و واحدهای مرتبط آنها شکایت نمی کنند و فقط حرف می زنند و گله می کنند و اینگونه فشار روی مصرف کننده نهایی وارد می شود، اما در صورت شکایت یک مرجع سازمان صمت حتما رسیدگی کرده و پرونده تشکیل می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سلیمی
با سلام جناب آقای دلق پوش شما فکر کنم خواب تشریف دارید این مدت هیچ گونه افزايش کرایه حمل و نقل نداشته ولی هر چیزی که برای حرکت اولیه کامیون موجود هست بی نهایت گران شده از جمله لاستیک روغن وووو شما که در وزارت صمت تشریف دارید اول ی نظارت بر بازار داشته باشید که کامیونها زمین گیر نشوند بعد ادعای کنید که کرایه کامیون باعث توروم میشه
ناشناس
حداقل بی کفایتی و عدم مدیریت خودتان رو گردن کرایه ماشین انداختین وآدرس کاخ سفید رو ندادین جای شکر داره
در حاشیه