پویشی برای آزادی زنان جرائم غیرعمد؛

خانم گیلانی محکوم به زندان طعم شیرین آزادی را چشید + فیلم

دبیر مؤسسه چشمه نور رضوان با اشاره به زندانی شدن یک مادر و دختر گیلانی به مدت ۵سال به دلیل بدهی مالی، گفت: در پویش “پیامبر مهربانی ها” که به آزادی مادران و زنان جرائم غیر عمد در گیلان می پردازد، دختر جوان زندانی با کمک های مردمی همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) آزاد شد و پیگیری ها برای آزادی مادر نیز ادامه دارد.

خانم گیلانی محکوم به زندان طعم شیرین آزادی را چشید + فیلم

“منّانه محمودی” در گفتگو با خبرنگار هشت دی به اجرای پویش مردمی “آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد” در گیلان با همکاری مؤسسه چشمه نور رضوان و قرارگاه فرهنگی ـ جهادی سردار سلیمانی از اربعین حسینی تا میلاد رسول مهربانی ها اشاره کرد.

وی افزود: طبق وعده ای که داده بودیم، بنا داشتیم پیگیر  پرونده مادر و دختر خانمی شویم که به دلیل بدهی مالی ۵سال در زندان بودند و به مدد الهی و کمک های مردمی توانستیم در شب میلاد رسول اکرم (ص) مبلغ ۴۵ ملیون تومان از کمک های مردمی به ستاد دیه واریز و این دختر را آزاد کنیم.

دبیر مؤسسه چشمه نور رضوان ادامه داد: کل بدهی این خانم ۹۰ ملیون تومان بود که ۴۵ ملیون تومان با کمک خیّرین عزیزمان در پویشی که توسط مؤسسه چشمه نور رضوان و قرارگاه سردار سلیمانی جمع آوری شد و ۴۵ تومان دیگر هم توسط ستاد دیه به شکات پرداخت شد.

محمودی ضمن تشکر از همه عزیزانی که کمک کردند عنوان کرد: در این پویش مردمی، خیّرینی داشتیم که از ۲۰ هزار تومان تا ۷میلیون تومان واریزی داشتند، حتی کسانی بودند که هزینه سفر اربعینی که امسال نرفتند را واریز کردند و حتی یک ربع سکه اهدایی به پویش هم داشتیم که دوستان فروختند و پولش را برای ستاد دیه واریز کردند.

وی در ادامه افزود: راه اندازی پویش آزادی مادران و زنان جرائم غیر عمد گیلان با توجه به وضعیت اقتصادی این روزها، کار روی زمین مانده ای است که بیش از پیش احساس می شود،  بنده از همین طریق باز هم مردم، مسئولین و همه فعالان حوزه زنان در استان را به پویش “آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد در گیلان” دعوت می کنم تا با کمک هم بانوانی که ناخواسته گذر زندگی شان به زندان افتاده را به کانون خانواده شان برگردانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه