استاندار گیلان در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا:

ضرورت تقویت دولت الکترونیک برای کاهش اجتماعات انسانی/ تمامی دستگاه‌ها ملزم به تقویت زیرساخت‌های لازم هستند

ارسلان زارع گفت: برای افزایش انسجام، شتاب در اجرای تصمیمات و نیز کاهش اجتماعات انسانی، بر تقویت دولت الکترونیک تاکید داریم و تمامی دستگاه ها ملزم هستند پیرامون کاهش میزان حضور مراجعان، با تقویت زیرساخت‌های لازم و استفاده از دولت الکترونیک و شبکه دولت، اقدامات جدی انجام دهند.

ضرورت تقویت دولت الکترونیک برای کاهش اجتماعات انسانی/ تمامی دستگاه‌ها ملزم به تقویت زیرساخت‌های لازم هستند

به گزارش ۸دی، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در حاشیه نخستین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور وزیران کشور و بهداشت، معاونان وزیر کشور، مسئولان کمیته های ستاد ملی و دبیران کارگروه‌های مناطق و نیز استانداران و رئیسان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت ارتباط تصویری برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی برگزاری جلسه هفته گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رهبر معظم انقلاب و پیرو آن دستور رئیس جمهوری مبنی بر تشکیل قرارگاه مبارزه با این بیماری با مسئولیت وزیر کشور، امروز نخستین جلسه با حضور استانداران و رئیسان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

وی هماهنگی، نظارت بر اجرای تصمیمات ستاد ملی و پیگیری روند اجرا در سطح استان ها را از مهمترین مسئولیت های این قرارگاه عنوان و خاطرنشان کرد: هم اندیشی های خوبی در این جلسه برای پیشبرد تصمیمات ستاد ملی در سطح کشور و استان ها انجام گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: برای افزایش انسجام ، هماهنگی ها و شتاب در اجرای تصمیمات و انجام امور، بر تقویت دولت الکترونیک تاکید شد.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت: در این جلسه همچنین راهکارها و مولفه های مختلف درخصوص کاهش اجتماعات انسانی به عنوان عاملی مهم در شیوع این بیماری مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار گیلان ادامه داد: براین اساس مقرر شد به شهرداری ها ابلاغ شود تا در مدتی معین، پیرامون کاهش میزان حضور مراجعان با تقویت زیرساخت‌های لازم و استفاده از دولت الکترونیک و شبکه دولت، اقدام جدی صورت گیرد.

زارع خاطرنشان کرد: این موضوع، محدود به شهرداری ها نیست و سایر دستگاه های اجرایی نیز باید در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه