احمدی سنگری: پس از پیروزی در انتخابات کار خود را آغاز کردم/ با حمایت مردم و کمترین تبلیغات راهی بهارستان شدم

در پیام “محمدرضا احمدی سنگری” نماینده منتخب مردم رشت آمده است: من از روز دوم پس از پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز کرده ام و منتظر خرداد ماه ۹۹ نخواهم ماند.

احمدی سنگری: پس از پیروزی در انتخابات کار خود را آغاز کردم/ با حمایت مردم و کمترین تبلیغات راهی بهارستان شدم

به گزارش ۸دی،محمدرضا احمدی سنگری، نماینده منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با صدور پیامی از مردم این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

ضمن عرض سلام و ارادت محضر مبارک شما دوستان و حامیان بزرگوارم، خداقوت به همه شما خوبان که در طول مدت فعالیت های انتخاباتی و به ویژه در طول یک هفته تبلیغات رسمی به طور ویژه و شبانه روز نه تنها تلاش فرمودید بلکه خودم شاهد ایثار و فداکاری شما بودم. بدون اینکه پذیرایی و غذاهای آنچنانی برای شما فراهم باشد.

دوستان عزیزم قادر به تقدیر و تشکر از شما سروران نیستم و ان شاءالله اجر و ثواب و مزد این زحمات را از خداوند متعال و شهدای عزیز دریافت فرمائید.

بدون هزینه های آنچنانی و با کمترین تبلیغات راهی بهارستان شدم

خدا قوت دوستان همیشه همراه ما، خدا قوت که امروز شما دوستان، گل کاشتید و اینجانب از طرف شما به عنوان نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت بدون هزینه های آنچنانی و با کمترین تبلیغات راهی بهارستان شدم.

دوستان و همراهان عزیزم، از امروز به بعد همه با هم و در کنار یکدیگر قرار خواهیم گرفت. رقبای دیروز دوستان امروز هستند. تلاش کنید تا وحدت و یکپارچگی خود را بیشتر از همیشه به نمایش بگذارید. ضمنا، ان شاءالله برنامه کاری و آدرس دفتر مراجعات مردمی در اسرع وقت به استحضار شما دوستان خواهد رسید.

ملاقات حضوری در بخش ها و روستاها به دلیل شیوع بیماری چند روزی به تعویق افتاد

ملاقات حضوری در بخش ها و روستاهای شهرستان رشت به دلیل شیوع بیماری چند روزی به تعویق افتاد ولیکن در اولین فرصت حتما خدمت شما مردم عزیزم خواهم رسید و از نزدیک عرض ارادت خودم را اعلام خواهم نمود.

برای شروع کار منتظر خرداد ۹۹ نخواهم ماند

من از روز دوم پس از پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز نمودم و منتظر خرداد ماه ۹۹ نخواهم ماند. خدمت به مردم همیشه در اولویت من خواهد بود.

“هستیم بر آن عهدی که بستیم”

” محمدرضا احمدی”، نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
با سلام ان شاء الله انتظار داریم اقای احمدی به عنوان وکیل مردم شریف رشت تمام سعی خود را برای ابادانی واحقاق حقوق از دست رفته ی شهرمان تلاش کنند وسرباز موفقی برای امام حاضر عج باشند از طرف تمام اموزش دهندگان نهضت سواد اموزی که در شهرمان در بالابردن سطح سواد واگاهی ودینداری مادران وپدران کم سواد وحتی فرزندان این عزیزان تلاش می کنند
ناشناس در پاسخ به
سلام آقای دکتر ببخشید من یه خانومم وتو شرایط بدی هستم لطفا کمکم کنیدادرستون هم ندارم حضوری ببینمتون باتشکر ازشما
در حاشیه