سرلشکر موسوی:

دیوارهای دفاعی کشور را بلندتر می‌سازیم/دزدترین کشور دنیا آمریکاست

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دزد ترین و سر گردنه بگیر ترین کشور دنیا آمریکاست گفت: ملت ما می گویند باید دیوار های دفاعی کشور را بلندتر بسازیم و در این مسیر از هیچ دزدی اجازه نمی گیریم.

دیوارهای دفاعی کشور را بلندتر می‌سازیم/دزدترین کشور دنیا آمریکاست
به گزارش۸دی، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مورد مباحث مطرح شده از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی برای مذاکره در حوزه موشکی و توان دفاعی کشور گفت: ملت ایران بصیر و آگاه هستند و به خوبی می‌دانند که وقتی یک دزد به صاحب خانه پیشنهاد می کند دیوارهایش را کوتاه تر کند، دلش برای آنها نسوخته است و می خواهد راه راحت تری برای ورود به آن خانه پیدا کند.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه ملت ما به خوبی ضرورت توان دفاعی بازدارنده را می‌دانند و با تمام وجود ایستاده‌اند، تصریح کرد: ملت ما می‌دانند که برای جلوگیری از ورود دزد باید دیوارهای بلند بسازند، امروز هم هیچ کسی در دنیا شک ندارد که دزدترین و سر گردنه بگیرترین کشور دنیا آمریکاست. پس ملت ما می گویند باید دیوار های دفاعی کشور را بلندتر بسازیم و در این مسیر از هیچ دزدی اجازه نمی گیریم.

وی افزود: ملت ما، ملت عظیم و فهیمی هستند و در طول این ۴۰ سال نشان دادند هر زمان دشمنان نیاز به پاسخ و تو دهنی دارند محکم تر و با شکوه تر از گذشته وارد عرصه شده‌اند و پاسخ زیاده خواهی های دشمنان را داده اند.

امیر موسوی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال هنوز ملت ایران را نشناخته اند؛ ملت ایران ملتی بصیر و آگاه است که خوب و بد خودش را خوب تشخیص می دهد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه