معاون سیاسی فرمانداری تالش:

راهکارهای لازم برای کاهش حجم ترافیک بین شهری تالش ایجاد می گردد/ برخورد با دست فروشان چاره کار نیست

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش با اشاره به ترافیک شهری و بین شهری با توجه به سوابق آن گفت: کمیته ویژه زیر نظر معاونت عمرانی فرمانداری تشکیل و راهکارهای لازم برای کم کردن ترافیک ایجاد می گردد

راهکارهای لازم برای کاهش حجم ترافیک بین شهری تالش ایجاد می گردد/ برخورد با دست فروشان چاره کار نیست

به گزارش۸دی، صبح روز شنبه مورخه ۵ اسفند ۹۶ اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر به ریاست معاون سیاسی و با حضور معاون عمرانی فرمانداری و بخشداران ،شهرداران و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش برگزار شد.

سید جلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولین در مراسم تشیع پیکر پاک شهید تازه تفحص شده شهید معظم سید ولی الله جعفری و برپایی مراسم ایام فاطمیه گفت: با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب تلاش می شود که به نحو شایسته ای از میهمانان نوروزی استقبال شود.

وی افزود: امنیت، رفاه، اسکان، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی، استراحت و پذیرایی و بحث ترافیک اهمیتی بسیار بالایی دارد.

سید محمدی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی با استفاده از تمامی ظرفیت های خود با مشارکت مردم زمینه استقبال از مهمانان نوروزی را فراهم نمایند.

وی خاطر نشان کرد: جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان ،کمیته هایی مربوطه باید براساس وظایف تعیین شده در قالب قوانین و مقررات با تعامل و همکاری با دستگاههای اجرایی شهرستان جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی تلاش نمایند.

سید محمدی با اشاره به ترافیک شهری و بین شهری با توجه به سوابق آن گفت: کمیته ویژه زیر نظر معاونت عمرانی فرمانداری تشکیل و راهکارهای لازم برای کم کردن ترافیک ایجاد می گردد

وی افزود: شهرداری در کمترین زمان نسبت به تعریض جاده فرعی میدان نماز به خیابان سمت بیست متری جمهوری اسلامی و رفع مشکل میدان نماز اقدام نماید .

سید محمدی با اشاره به اینکه در جاده بین تالش و آستارا در حوزه خطبه سرا همه ساله با مشکل ترافیک مواجه هستیم به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ی شهرستان دستور داد که زمینه استفاده از جاده و پل در دست احداث در طی ایام تعطیلات نوروزی برای مسافران بصورت موقت ایجاد شود .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به معضل دست فروشان در شهر تالش و جاده گیسوم گفت: برای حل مشکل نباید صورت مسئله را حل کرد و صرفاً ایجاد ستاد سد معبر و رفع آن چاره کار نیست بلکه بایستی دست فروشان در شهر ساماندهی شود آنها هم بخشی از جامعه و مردم ما هستند که به دنبال معیشت سالم هستند و نیاز است ما به عنوان مسئول به فکر انها نیز باشیم لذا هم در شهر و هم در بخش اسالم کمیته ای تشکیل شود تا دست فروشان ساماندهی شود نه اینکه با انها برخورد یا مقابله شود .

وی در ادامه به روسای کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان اعلام نمود تا ۱۵ اسفند فرصت دارند ضمن تشکیل جلسه مصوبات آنرا به فرمانداری اعلام و کلیه مصوبات و تمهید مقدمات تا ۲۰ اسفند اجرایی شود

در ادامه مهندس ایرج شاهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تالش نیز در این جلسه گفت : شهرداران به بحث زیبا سازی شهری توجه نمایند و زیبا سازی چهره شهر و شهر آرایی را مدنظر قرار دهند .

وی گفت : از مورخه ۲۰ اسفند امسال تا ۲۰ فروردین سال آینده هرگونه حفاری و کنده کاری مگر در مواقع اضطراری در شهر ممنوع می باشد ادارات مرتبط کلیه فعالیتهای عمرانی خود را با این تاریخ هماهنگ کنند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش در بخش پایانی سخنان خود ، به نکات مهمی از جمله زیباسازی شهر، بهداشت ، نظارت بر بازار و اصناف تأکید کرد و با تبادل نظر اعضا وبا تشریح کمیته های خدمات سفر و مجریان مربوطه آن مشخص گردید .

منبع: صریح خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه