مهدی مؤید مدیر شایسته ملی در گفتگو با 8دی:

فضای تولید در کشور در حالت خفقان قرار گرفته/ صفر تا ۱۰۰ محصولات و مصالح شرکت تولید داخلی است

مدیر شایسته ملی و مدیرعامل شرکت صُلب آزمون صنعت ساختمان با بیان اینکه فضای تولید در کشور در حالت خفقان قرار گرفته است، گفت: دولت از تولید داخلی استقبال نمی کند در صورتی که هدف ما گسترش کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

فضای تولید در کشور در حالت خفقان قرار گرفته/ صفر تا ۱۰۰ محصولات و مصالح شرکت تولید داخلی است

به گزارش خبرنگار ۸دی مهدی مؤید جوان ۲۸ساله گیلانی است که با رتبه ۱۵۱ وارد دانشگاه سراسری علم و فرهنگ رشت شد، این جوان گیلانی در بنیان چهره های ماندگار در سال جاری به عنوان مدیر شایسته ملی انتخاب شد.

خبرنگار ۸دی امروز ۵ اسفند همزمان با روز مهندس با این جوان نمونه گیلانی به گفتگو نشسته است که در ادامه می آید.

مهدی موید در گفت و گو با خبرنگار هشت دی، درباره موفقیت خود به عنوان یک جوان گیلانی که در بنیان چهره های ماندگار به عنوان مدیر شایسته ملی انتخاب شد، اظهار کرد: هر سال متقاضیان زیادی در بنیان چهره های ماندگار که توسط وزارت کشور برگزار می شود شرکت می کنند که عملکرد آنها توسط تیمی از داوران که دارای دکترای مدیریت استراتژیک هستند مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.

** در بین ۱۰۰ مدیر شایسته ملی نظر مساعد داوران را جلب کردم

وی با بیان اینکه در بین ۱۰۰ نفر نظر مساعد داوران را بعنوان مدیر شایسته ملی جلب کردم، افزود: بررسی عملکرد متقاضیان طی ۴جلسه انجام می شود، که دو جلسه متقاضیان جهت معرفی و ارائه عملکرد نزد داوران رفته و در جلسات آتی کارشناسان برای بررسی به محل کسب و کار و شرکت ورود می کنند.

موید درباره آغاز به کار شرکت صُلب آزمون صنعت ساختمان بیان کرد: این شرکت ساختمانی در سال ۸۹ تاسیس و محوریت فعالیت آن تولید فرآورده های بتنی، آزمایشگاه بتن و مقاومت مصالح و…است که پس از یکسال با توجه به موفقیت در آزمون ها موفق شدیم به عنوان آزمایشگاه همکار و مورد اعتماد اداره کل استاندارد گیلان با مجوز ملی با این سازمان اقدام به همکاری کنیم و امسال نیز موفق به کسب مجوز وزارت راه و شهرسازی را کسب کنیم.

 

**بازیافت مصالح از اقدامات ایده آل شرکت است/ هیچ مصالح پرتی نداریم

این جوان نمونه گیلانی با بیان اینکه تمام محصولات و دستگاه های این شرکت از صفر تا ۱۰۰داخلی است، افزود: بازیافت مصالح جز اقدامات ایده آل امسال شرکت ما محسوب می شود که بر این اساس هیچ مصالح پرتی نداریم و از تمام مصالح و ظرفیت شرکت استفاده می کنیم تا از این طریق به منابع منطقه ای، استانی و ملی در حد توان کمک کرده باشیم.

وی با اشاره به کسب گواهینامه ۳ساله علامت کاربرد اجباری استاندارد، گفت: از محصولات ما به خوشنامی یاد می شود و من خود را موظف می دانم که بر اساس سوگندنامه و خط مشی سازمان نظام مهندسی عمل کنم و هرگونه عملکرد خارج از این چهارچوب خیانت به ملت و کشور است.

 

**دولت از تولید داخلی استقبال نمی کند در صورتی که هدف ما ایجاد اشتغال برای جوانان است

عضو سازمان نظام مهندسی گیلان در ادامه با وضعیت حمایت از تولید داخلی با بیان اینکه فضای تولید در کشور در حالت خفقان قرار گرفته است بیان کرد: از زمان تاسیس شرکت تا کنون بارها زمین خوردیم و تجربه کسب کردیم و کسی از ما حمایت نکرد.

وی افزود: از مسئولان انتظاری نداریم و حتی بدنبال این هستیم که باری از روی دوش دولت برداریم.

موید خاطرنشان کرد: دولت از تولید داخلی استقبال نمی کند در صورتی که هدف ما گسترش کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان است تا در حد توان خود کاری کنیم که مردم از کشور راضی باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه