نماینده آستانه و کیاشهر در مجلس:

بسیج افکار عمومی اولین قدم در راستای گسترش گردشگری/ جایگزین کردن گردشگری به جای کشاورزی نادرست است

نماینده آستانه و کیاشهر با بیان اینکه بسیج افکار عمومی اولین قدم در راستای گسترش گردشگری است، گفت: در گیلان ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری وجود دارد، امّا لازم است که از این بسترها به صورت بهینه استفاده شود.

بسیج افکار عمومی اولین قدم در راستای گسترش گردشگری/ جایگزین کردن گردشگری به جای کشاورزی نادرست است

محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره توسعه گردشگری در گیلان، اظهار کرد: اینکه گیلان در حوزه گردشگری پتانسیل لازم برای توسعه را دارد، یک حرف کارشناسی است.

وی با بیان اینکه ظرفیت گیلان در دو حوزه است، گردشگری و کشاورزی، گفت: اما اینکه بگوییم گردشگری جایگزین کشاورزی شود، درست نیست هر کدام از این بخش ها ظرفیت های خاص خودشان را دارند و باید به هر کدام به اندازه توجه شود.

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس، ادامه داد: در گیلان ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری وجود دارد، امّا لازم است که از این بسترها به صورت بهینه استفاده شود.

قربانی افزود: اکنون در سراسر جهان صنعت گردشگری معادل صنعت نفت، خودروسازی و اسلحه سازی است و کشورهای مختلف از این حوزه درآمد کسب می کنند به این ترتیب ما نیز می توانیم در این حوزه فعال شویم.

وی با بیان اینکه بسیج افکار عمومی مردم گیلان اولین قدمی است که می توانیم در راستای گسترش گردشگری در این استان برداریم، بیان کرد: باید این استان را به دیگران بشناسانیم زیرا گیلان استانی است که در آن چهار اقلیمی که در کل کشور وجود دارد، مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه باید یک کار کارشناسی و حساب شده در زمینه گسترش گردشگری در استان انجام دهیم، افزود: در این راستا قانون گذاری های لازم باید توسط مجلس انجام شود بودجه لازم توسط دولت اختصاص یابد و ارتقای فرهنگ عمومی مردم استان گیلان در دستور کار قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه