تجمع خریداران مجتمع آدینه در رشت/ یکی از تجمع کنندگان: هیچ کسی در این استان نیست که به داد مردم برسد + تصاویر

دقایقی پیش جمعی از خریداران مجتمع آدینه در اعتراض به تأخیر در واگذاری واحدهای خریداری شده خود در مقابل ساختمان نیمه تمام این مجتمع تجمع کردند.

تجمع خریداران مجتمع آدینه در رشت/ یکی از تجمع کنندگان: هیچ کسی در این استان نیست که به داد مردم برسد + تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی، بعد از ظهر امروز ۳۰ بهمن جمعی از خریداران مجتمع آدینه در اعتراض به تأخیر در واگذاری واحدهای خریداری شده خود در مقابل ساختمان نیمه تمام این مجتمع برای چندمین بار تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با انتقاد از عدم واگذاری واحدهای خریداری شده، اظهار کرد: در حال حاضر کار از تجمع گذشته و قصد داریم بررسی کنیم که مغازه هایی را که پیش خرید کرده ایم مشغول به کار هستند یا تعطیلند.

وی با بیان اینکه باعث و بانی این پروژه باعث شده است که مردم سرگردان شوند، افزود: نزدیک به ۹سال است که به ما تعدادی از مغازه های آدینه را فروختند، پول ما را گرفتند و دو برگ چک امانی هم از ما گرفتند که قرار بود موقع تحویل مغازه ها پس بدهند.

این شهروند رشتی ادامه داد: کار ما کاملا قانونی است و باید چندتا خبرنگار باشد که حرف مردم را به گوش همه برسانند، انقدر هم مدرک داریم که ثابت کنیم دروغ نمی گوییم.

وی ادامه داد: چک امانتی مردم را خرج کردند و انگار هیچ کس در این استان نیست که به داد مردم برسد.

این فرد معترض با بیان اینکه تمام راه های قانونی را طی کردیم و برای بیان مشکل خود نزد مسئولین استانی هم رفتیم گفت: به تازگی پیش دادستان استان و امام جمعه موقت رشت هم رفتیم اما مشکلمان حل نشده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مهر امام جمعه رشت و مهر(امضاء)آقای قربانی پای قراردادهای پیش خرید واحدها وجود دارد اما علیرغم تاخیر چند ساله در واگذاری واحدها،ایشان در قبال سرگردانی خریداران واکنش درستی نشان نداده است.قائدتا فروشنده باید پاسخگوی خریدار باشد.خریداران به تعهد خود که همانا پرداخت پول طبق قرارداد بود عمل کرده اند!
ما
سلام پست تیپاکس کجاست
در حاشیه