کشف ۱۰۰ میلیونی لوازم یدکی قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از کشف بیش از ۳۸ هزار عدد لوازم یدکی خارجی خودروی سبک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد .

کشف ۱۰۰ میلیونی لوازم یدکی قاچاق در آستارا

به گزارش ۸دی، سرهنگ “رسول عزیزی” در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت : ماموران ایست بازرسی سه راه قلعه در راستای برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک شده و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از داخل کابین بار خودرو ۳۳۸ هزار و ۶ عدد لوازم یدکی خارجی خودرو کشف کردند، افزود : راننده ۳۲ ساله این خودرو دستگیر و بار خودروی وی که فاقد هرگونه برگه سبز گمرکی بود ؛ توقیف شد.

سرهنگ رسول عزیزی ارزش اموال مشکوفه را حدوداً ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت:متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین در راستای مبارزه با مخلان امنیت اقتصادی کشور با تمام توان و قوای خود با این پدید شوم برخورد و با هرگونه مبادلات قاچاق و قاچاقچیان به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد قانونی می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه