رییس اتحادیه صنف رستوران و سنتی های شهرستان رشت:

آغاز طرح جشنواره تخفیف خوراک در رشت

رییس اتحادیه صنف رستوران و سنتی های شهرستان رشت گفت :طرح جشنواره تخفیف خوراک در رشت ، فاز نخست این طرح با با همکاری پنج رستوران شهر رشت آغاز شده است .

آغاز طرح جشنواره تخفیف خوراک در رشت

به گزارش ۸دی ،مهدی پورمحمدی رییس اتحادیه صنف رستوران و سنتی های شهرستان رشت  اظهار داشت :طرح جشنواره تخفیف خوراک در رشت ، در فاز نخست با همکاری پنج رستوران شهر رشت و با درصدهای تخفیف مشخص شده مدیریت آن واحدها آغاز شد .

وی افزود: در مرحله نخست کارتهایی به تعداد دوهزار عدد تهیه و جهت بهره مندی همشهریان در بین ادارات و عموم مردم توزیع گردید.

رییس اتحادیه صنف رستوران و سنتی های شهرستان رشت خاطرنشان کرد: فرد با داشتن هرکارت تخفیف که قابلیت استفاده برای پنج نفر را دارد میتواند به یکی از رستورانهای مورد نظر مراجعه و با ارایه کارت از فاکتور نهایی ، درصد مشخص شده تخفیف را دریافت نماید.

وی یادآورشد:کارت های تخفیف طرح جشنواره غذا تا بیستم اسفندماه سال جاری اعتباردارند و افراد با داشتن این کارت میتوانند از تخفیف مندرج شده برروی کارت برخوردار شوند.پورمحمدی تصریح کرد:درحال حاضر جهت اجرای طرح جشنواره خوراک چهاررستوران رازقی، دانژه،چلوشیش ، منظریه و سفره خانه آبشارطرف قرارداد هستند و افراد با داشتن کارت جشنواره تخفیف خوراک میتوانند با مراجعه به این رستوران ها از تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی برخوردارشوند.

رییس اتحادیه صنف رستوران و سنتی های شهرستان رشت خاطرنشان کرد: امید است با بازتاب و استقبال مردم و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف در اجرای مراحل بعدی این طرح ، بتوانیم موجبات رضایت همشهریان را فراهم کنیم.

 

 

منبع: گیل نامه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه