مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن مهر انزلی؛

ایجاد یک شهرک مسکونی الگویی پویا و پرنشاط از مهمترین اهداف اتحادیه است

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن مهر انزلی گفت: رسیدن به یک شهرک الگویی، پویا و نمونه در سطح کشور از اهداف و برنامه‌هب مهم ما برای مسکن مهر رشت است.

ایجاد یک شهرک مسکونی الگویی پویا و پرنشاط از مهمترین اهداف اتحادیه است

به گزارش ۸دی به نقل از افق انزلی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن مهر انزلی در حاشیه تحویل فاز چهارم از این پروژه اظهار داشت: در راستای تحقق وعده‌های پیش بینی شده از تاریخ ٩۶/٠٢/٢٠ تا کنون عملیات نازک کاری و تاسیسات در سه بلوک ب ۱۷، ب ۱۸ و ب ۱۹ از مجموعه بلوکهای تک خوابه فاز چهارم پروژه ١٧١٢ واحدی مسکن مهر انزلی در دست اجرا بوده است.

امیر رضی زاده با اشاره به گستردگی جبهه کاری و اهمیت زمان بندی دقیق در پروژه‌های بزرگ، افزود: با برنامه ریزی مناسب و کاربردی نسبت به تفکیک و فازبندی بلوکها در بخش‌های مختلف اقدام شده است و در همین راستا نسبت به تکمیل فاز چهارم پروژه متشکل از ۸ بلوک به تفکیک ۱۲۸ واحد تک خوابه و ۷۶ واحد دو خوابه اقدام شده است.

وی با بیان اینکه فاز چهارم پروژه از نظر اجرایی به دو بخش تقسیم گردیده که روز شنبه مورخه ٩۶/١٠/٢ اولین بلوک تک خوابه به متقاضیان تحویل موقت داده شد و الباقی از مجموع ۷۲ واحد تک خوابه بلوک‌های صدر الاشاره به تناوب از هم اکنون در حال تحویل است، گفت: با توجه به سرعت عملیات اجرایی موجود و با تعداد ۲۰۰ نفر نیروی کار مجرب و با افزایش ساعت کاری اجرایی نسبت به برنامه زمان بندی تعیین شده در حال فعالیت و تکمیل بقیه بلوکهای فاز چهارم هستیم.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انزلی با اشاره به اقدامات گسترده از ابتدا تا کنون جهت ایمن سازی ساختمانهای این پروژه، خاطرنشان کرد: اسکلت و فوندانسیون این ۸ بلوک مجموعه‌ای از تحکیم بستر شمع کوبی و میکروپایل بوده که اقداماتی در راستای بهسازی خاک انجام شده است و اسکلت این بلوک‌ها از نوع فلزی و براساس نقشه‌های طراحی shop drawing در کارخانه ساخته و در پروژه با تأییدیه دستگاه نظارت در دو تیپ ۶ و ۷ طبقه مونتاژ شده است.
رضی زاده افزود: سربندی واحدهای مسکن مهر انزلی از نوع چوب نراد و حلب گالوانیزه است و در دیواره‌های آن از بلوک سبک دانه لیکا که عایق حرارتی و صوتی می‌باشد استفاده شده است. همچنین نمای فاز چهارم از سنگ مرمر و پنجره‌های آن از upvc دو جداره است.
وی با اشاره به اقدامات ایمنی برای مقابله با حوادث درون ساختمانی در این پروژه گفت: این ساختمان‌ها مجهز به سیستم اعلان حریق و لوله کشی آتش نشانی تر و خشک هستند.
مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انزلی گفت: از دیگر ویژگی‌های داخلی واحدها می‌توان به استفاده از سقف کاذب کناف و درب از نوع hpl و hdf و با بهره گیری از آسانسور با موتور و تجهیزات مدرن و مرغوب و بر اساس استانداردهای روز برای تمامی بلوک‌ها اشاره کرد.

رضی زاده اذعان داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، سیاست این مجموعه همواره بر استفاده از مصالح مرغوب با نازل‌ترین قیمت بوده که در همین چارچوب با تشکیل یک کارگروه خرید نسبت به اخذ استعلامات و تهیه مصالح از منابع اصلی بعضاً از درب کارخانه‌ها اقدام کردیم.

وی افزود: از نکات قابل توجه در پروژه مسکن مهر انزلی این است که کلیه اقدامات و مصالح اجرایی جز به جز تحت نظارت و تأییدیه دستگاه مشاور نظارت مقیم در پروژه که مورد وثوق اداره کل راه و شهر سازی استان گیلان نیز می‌باشد با اخذ مجوز از اداره کل ذکر شده. فعالیت می‌کند و قبل از استفاده می‌بایست مورد تأیید آنها قرار بگیرد.

مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن مهر بندر انزلی تصریح کرد: تا کنون در مجموع تعداد ۹۵۲ واحد به اعضای محترم تحویل داده شده و مورد سکونت قرار گرفته است و نکته‌ای که همواره مورد تاکید و توجه مجموعه اتحادیه بوده افزایش سطح کیفی زندگی در شهرک مسکن مهر پس از تحویل بلوکهای ساخت شده و پشتیبانی مستمر از آن‌ها می‌باشد.
رضی زاده افزود: احداث مجموعه فرهنگی تربیتی با کاربری چند منظوره در داخل محوطه شهرک، أحداث ساختمان حسینیه و سالن آموزش قرآن و ساخت سردرب مناسب و درشان مجموعه، تعبیه مرکز استقرار دستگاه کارت خوان جهت انجام امور بانکی ساکنین محترم، تعبیه جایگاه ایستگاه اتوبوس بسیار زیبا توسط مجموعه کارگاه، اجرای محوطه سازی و جدول کشی خیابانهای داخل شهرک، دیوار نویسی و طراحی أحداث پارک کودک مجهز و تعبیه دستگاه‌های ورزش همگانی وسایر اقدامات فرهنگی تربیتی از جمله فعالیتهایی دیگری هستند که در راستای افزایش کیفیت سطح زندگی در این پروژه انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی مستمر از متقاضیان حتی پس از تحویل واحد به آنها ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تلاش داریم با افزایش سطح کیفی زندگی ساکنین به عنوان الگوی یک شهرک پویا و پرنشاط در عرصه‌های فرهنگی و تربیتی تبدیل شویم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه