این هم آدرس دقیق موشک‌های یمن برای نیکی هیلی

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات سخیف نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره ایران تأکید کرد: همه می‌دانند یمن تجهیزات موشکی مفصلی از اتحاد جماهیر شوروی و کره شمالی گرفته و کشور صاحب موشک در منطقه بود.

این هم آدرس دقیق موشک‌های یمن برای نیکی هیلی

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم : سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات سخیف نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره ایران تأکید کرد: همه می‌دانند یمن تجهیزات موشکی مفصلی از اتحاد جماهیر شوروی و کره شمالی گرفته و کشور صاحب موشک در منطقه بود.

 

 

سردار رمضان شریف در نشست صمیمی با مدیران مسئول و فعالان رسانه‌ای استان گلستان با تأکید بر‌ اینکه خاستگاه و جایگاه رسانه‌ها برای تغییر و جهت‌دهی به افکار عمومی خیلی مهم است، افزود: همه رسانه‌ها یک صاحبی دارند و ما رسانه بدون صاحب نداریم و معتقدیم هر رسانه‌ای برای رسیدن به هدفی تأسیس و دایر شده که برای رسیدن به این اهداف تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ چیزی به‌عنوان و اسم «رسانه بی‌طرف» وجود خارجی ندارد، هرچند عده‌ای ممکن است ادعایی داشته باشد اما رسانه بدون صاحب، جهت و خط و ربط، وجود ندارد. برای مقابله با این رویکرد دشمنان باید به‌دنبال افزایش سطح سواد رسانه‌ای بین مردم باشیم.

سردار شریف در ادامه در واکنش به اظهارات سخیف نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره ایران اظهار داشت: عربستان سه سال است که بمب‌ها را بر سر مردم یمن می‌ریزد و تمام تسلیحات از آمریکا و اروپا می‌آید اما نماینده آمریکا یک لوله نشان می‌‌دهد و می‌گوید که اثر انگشت ایرانی‌ها روی آن است در حالی که همه می‌دانند یمن، تجهیزات موشکی مفصلی از اتحاد جماهیر شوروی و کره شمالی گرفته و کشور صاحب موشک در منطقه بود.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران گفت: ابزار رسانه‌ای دشمن به‌گونه‌ای است که به افکار عمومی مهلت نمی‌دهد دنبال پاسخ سؤالات خود باشد. برای نمونه ۶ سال داعش در منطقه انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام داد اما آن‌ها اجازه ندادند که شکست داعش ۶ روز بر خروجی رسانه‌ها بماند، برای همین موضوع جدیدی همچون انتقال پایتخت اسرائیل به قدس را مطرح کردند و مطمئن باشید هر روز سوژه‌های جدیدی را مطرح کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه