معرفی سرپرست دفتر خبرگزاری اقتصادی ایران در استان گیلان

اقتصاد ایران: با انتصاب هادی طوماری به سرپرستی دفتر خبرگزاری اقتصادی ایران در استان گیلان فصل جدید فعالیت های این خبرگزاری در این خطه سرسبز و حاصلخیز رسما آغاز شد

معرفی سرپرست دفتر خبرگزاری اقتصادی ایران در استان گیلان

به گزارش۸دی؛ به نقل از خبرگزاری اقتصاد ایران ،  این رسانه با هدف کمک به رشد و توسعه همه جانبه اقصی نقاط ایران و معرفی توانمندی‌ها ، ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان‌ها اقدام به راه‌اندازی دفاتر خبری در تمامی استان‌ها نموده است.

بنا به این گزارش ، فعالیت دفتر خبرگزاری اقتصادی ایران در استان گیلان به صورت رسمی آغاز شد و هادی طوماری که پیش از این سابقه فعالیت بعنوان مدیر،سردبیر و خبرنگار در خبرگزاری‌های تسنیم، نسیم‌آنلاین، فارس، دانشجو و برنا را داشته در نشست مدیران استانی خبرگزاری اقتصاد ایران به عنوان مدیر خبرگزاری اقتصادی در استان گیلان معرفی شد.

لازم به یادآوری است ؛ دفاتر شهرستانی خبرگزاری اقتصادی ایران نیز در آستانه دهه مبارک فجر در ۱۶ شهرستان استان گیلان با هدف پوشش و تولید اخبار و گزارش‌های تخصصی راه‌اندازی و فعال می شود.

این رسانه تخصصی همچون گذشته درصدد است با همکاری و هماهنگی تنگاتنگ با مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی و جذب نخبگان ، کارشناسان و کنش گران جدی عرصه اقتصاد و با تعامل و همکاری همه بخش‌های اقتصادی دولتی و غیردولتی به تحقق سیاست‌های ” اقتصاد مقاومتی ” بیش از گذشته کمک نموده و گامهای مثبت و مؤثری در راستای رشد، پویایی و شکوفایی ” اقتصاد ملّی” بردارد.

گفتنی است ، خبرگزاری اقتصاد ایران در سال ۲۰۱۲ در اجلاس وزیران فرهنگ کشورهای عضو اکو بعنوان رسانه اختصاصی و “خبرگزاری رسمی اکو”  انتخاب شده و نخستین خبرگزاری داخلی است که موفق به اخذ شناسامه جهانی از سوی سازمان تجارت جهانی شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه