قربان صحرائی چاله سرائی
غروب شنبه انجام شد؛

بدرقه خادم مخلص حریم آل‌الله و مسافر خونین بال شام بلا تا دروازه‌های بهشت / تصاویر

پیکر شهید مهدی ایمانی فردویی، خادم با اخلاص، خوش‌اخلاق و مردمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در میان سوگ و حزن و اندوه خادمان تا دروازه‌های بهشت مشایعت شد.

بدرقه خادم مخلص حریم آل‌الله و مسافر خونین بال شام بلا تا دروازه‌های بهشت / تصاویر

به گزارش ۸دی، عصر روز شنبه ۲۵ آذرماه ۹۶ پیکر شهید مهدی ایمانی فردویی، خادم با اخلاص، خوش‌اخلاق و مردمی حرم مطهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مدافع مقاوم، مبارز و سلحشور حرم ام‌المصائب حضرت زینب کبری علیهماالسلام، در میان سوگ و حزن و اندوه خادمان، همکاران، زائران، مجاوران و مردم ولایتمدار شهر خون و قیام قم همراه با مراثی مداحان اهل بیت علیهم‌السلام تا دروازه‌های بهشت مشایعت شد.
در این مراسم که از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر برگزار شد، علاوه بر حضور پرشور و چشم‌گیر اقشار مختلف مردم و نیروهای نظامی و انتظامی، آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم، آیت‌الله مسعودی خمینی تولیت سابق حرم مطهر، دکتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم نیز حضور داشتند، حضرت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بر پیکر وی نماز گزاردند.
سپس پیکر مطهر مدافع حرم، شهید ایمانی فردویی در جوار کریمه اهل بیت علیهم‌السلام در آرامگاه شهید دکتر مفتح و در کنار مزار استاد اخلاق و عرفان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرحوم مهندسی و شهید دکتر سید عبدالحمید دیالمه به خاک سپرده شد.
لازم به ذکر است شهید مهدی ایمانی فردویی پس از بارها حضور در مناطق عملیاتی مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری در سوریه، سرانجام در دفاع از حریم آل‌الله در ۲۱ آذر ۹۶ در منطقه تشنیر شهر دیرالزور سوریه به دست تکفیری‌های صهیونیسم جهانی به شهادت رسید.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه