وزیر دفاع در انزلی:

ملت‌های منطقه متوجه شده‌اند که با ایستادگی و مقاومت می‌توان بر باطل پیروز شد

وزیر دفاع در انزلی گفت: ملت های منطقه متوجه شده اند که با ایستادگی و مقاومت می توان بر باطل، پیروز شد.

ملت‌های منطقه متوجه شده‌اند که با ایستادگی و مقاومت می‌توان بر باطل پیروز شد

به گزارش ۸دی،  امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز در مراسم الحاق ناوچه موشک‌انداز سپر به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در انزلی، با تبریک پیروزی بر تکفیری‌ها و گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: اتفاق بسیار بزرگ و مهمی به دست مردم و نیروهای مسلح عراق و سوریه با کمک نیروهای کشورهای منطقه بویژه روسیه و ایران افتاد و این اضمحلال، پیام مهمی برای پشتیبانان داعش دارد و آن اینکه؛ نمی‌توانند با دروغ و فریب برای نا امنی منطقه، نقشه و برنامه طراحی کنند.

وی افزود: ملت‌های منطقه متوجه شده‌اند که با ایستادگی و مقاومت می‌توان بر باطل، پیروز شد و مبارزان محور مقاومت، با اتکا به خدا، نیروهای خالص و مردم منطقه، کنار هم هستند و شامل نصرت الهی شدند.

امیر حاتمی افزود: دزدان دریایی می‌خواستند آب راهه‌ها را نا امن کنند ولی با جهاد و اخلاص نیروی دریایی و نصرت الهی، آن‌ها متلاشی شدند و امنیت، برقرار شده و این امنیت، همواره پایدار خواهد بود.

وی با اشاره به موقعیت سوق‌الجیشی ایران و بهره‌مندی از مرزهای دریایی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دریا تأکید و خاطرنشان کرد: دشمنان، تلاش می‌کردند که با ایجاد محدودیت و ممانعت، ما را از بسیاری موفقیت‌ها محروم کنند اما به دست توانای متخصصان و زبدگان ایران اسلامی، در همه جا، به آنچه برای تأمین امنیت در دریا لازم بود و خواستیم، دست یافتیم و ناوچه سپر که به نیروی دریایی ارتش ملحق شده، نمادی از خلاقیت، خواستن و توانستن است.

به گفته امیر حاتمی، روزی دشمنان ما باورشان نمی‌شد که تجهیزات موجود را آماده بکار نگه داشته و استفاده کنیم اما امروز توانستیم ناوهایی بسازیم که از طراحی تا تولید اجزای مختلف را خودمان تولید می‌کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: برای همه کشورها، صلح، دوستی و امنیت را خواهانیم ولی برای حفظ این صلح، امنیت و دوستی؛ نیازمند تجهیزاتی هستیم که بتواند بر همه تهدیدات، غلبه کند.

وی یادآور شد: در خزر همه همسایگان بر اینکه باید این دریا، دریای صلح و دوستی باشد؛ متفق‌القول هستند و آمادگی داریم همکاری‌های صلح و دوستی و امنیت را افزایش دهیم.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: از همین ساحل خزر، پیام صلح و دوستی را تقدیم می‌کنم و امیدوارم که با تحکیم صلح، شاهد توسعه پایدار امنیت در دریا باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه