خبرنگار: ابوالفضل شکری
پدر شهید مرتضی حسین‌پور در گفتگو با 8دی:

مسئولان به یاوه‌گویی‌های ترامپ اهمیت ندهند / سخنان ترامپ با هدف آشفته‌کردن بازار برای بهره‌برداری سرمایه‌داران بود

پدر شهید مرتضی حسین‌پور با بیان اینکه مسئولان نباید به سخنان ترامپ اهمیت دهند گفت: سخنان ترامپ برای آشفته کردن بازار جهت بهره‌برداری سرمایه‌داران آمریکا بود.

مسئولان به یاوه‌گویی‌های ترامپ اهمیت ندهند / سخنان ترامپ با هدف آشفته‌کردن بازار برای بهره‌برداری سرمایه‌داران بود

محمد حسین‌پور در گفتگو با ۸دی در واکنش به یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما برای آقای ترامپ ارزشی قائل نیستیم و ایشان جز یاوه‌گویی و فحاشی چیز دیگری بلد نیست و همه چیز را در معاملات تجاری می‌داند و با سخنان خود در صدد آشفته کردن وضعیت بازار است.

وی افزود: از سخنان ترامپ تنها سرمایه‌داران و اطرافیان وی که از آشفته بازار ماهی‌گیری می‌کنند بهره می‌برند.

پدر شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی ادامه داد: ما ۴۰ سال است که شدیدتر از این هم تهدید شده‌ایم و حتی اوباما هم می‌گفت که اگر می‌توانستیم یچ و مهره‌های هسته‌ای ایران هم باز می‌کردیم و دیدیم که اوباما نتوانست کاری انجام دهد و ترامپ هم غلطی نمی‌تواند بکند.

حسین‌پور گفت: ملت ایران هم به حرف‌های ترامپ اهمیتی نمی‌دهند و به نظر من مسئولان ما هم نباید به حرف‌های ترامپ اهمیت دهند.

وی ادامه داد: شهید حسین‌پور هم می‌گفتند که ما با آنها نقطه مشترکی نداریم و راه خودمان را انتخاب کرده‌ایم و تا زمانی که این‌ها در اطراف ما هستند ما هم بیکار نخواهیم نشست و به راه خود در منطقه ادامه می‌دهیم.

پدر شهید حسین‌پور درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اظهار کرد: سپاه همه چیز ملت ایران است و یک آژیر خطر برای همه کسانی است که هدف شومی علیه نظام دارند و هدف سپاه این است که هر جایی تهدید و خطر علیه نظام وجود داشته باشد همانجا حاضر شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه