مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست با اصحاب رسانه:

ورزش یکی از عوامل کاهنده آسیب‌های اجتماعی است / لزوم توجه بیشتر به سیاست‌گذاری‌ها در حوزه ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بر توجه بیشتر به حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش یکی از عوامل کاهنده آسیب‌های اجتماعی است.

ورزش یکی از عوامل کاهنده آسیب‌های اجتماعی است / لزوم توجه بیشتر به سیاست‌گذاری‌ها در حوزه ورزش

 

به گزارش خبرنگار ۸دی از رشت، مسعود رهنما امروز در نشست با اصحاب رسانه در رشت بابیان اینکه رسانه‌های بخشی از رشد و توسعه هر جامعه‌ای هستند، اظهار داشت: اخبار حوزه ورزش کشور از حالت سنتی به پیشرفته تبدیل‌شده اما به نقش توسعه و فرهنگ اطلاع‌رسانی آن به‌خوبی پرداخته نشده است.

وی با اشاره به مصوبه ۲۷ صدم درصد مجلس در خصوص ورزش و جوانان افزود: سیاست‌گذاری مجلس در خصوص ورزش و تربیت‌بدنی در حد ورزش نیست و نیازمند توجه بیشتری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بابیان اینکه ورزش یکی از عوامل کاهنده آسیب‌های اجتماعی است، گفت: باید سهم ورزش در حوزه سلامت و پیشگیری با تلاش و همت همه‌جانبه گرفته شود.

رهنما با اعلام اینکه گیلان جز استان‌های تیپ یک در نظام رتبه‌بندی ورزشی کشور است، بیان کرد: در شش ماه نخست سال جاری گیلان رتبه ۷ کشور را در شاخص رتبه‌بندی وزارت ورزش و جوانان استان‌ها را کسب کرده است.

وی بابیان اینکه رتبه گیلان در سال ۹۲ در ردیف ۱۷ کشوری بود، بیان کرد: برخی از استان‌ها به دلیل داشتن استعدادهای بالقوه همچون کشتی در مازندران همیشه دارای مدال هستند و در تراز بندی شاخصه‌ها پیش می‌افتند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش افزود: در چند سال اخیر ورزش‌های همچون اسب‌سواری و تنیس روی خاک در گیلان به وجود آمده و به مسائل کیفی و کمی در ورزش توجه شده است.

رهنما بابیان اینکه از تدوین آیین‌نامه ورزشی منتقد هستم، گفت: برای استان گیلان زشت است که از ۵۰ رشته ورزشی المپیک تنها در یک‌رشته مدال المپیک داشته باشد که این مسئله ریشه در تدوین آیین‌نامه ورزشی کشور دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه