نماینده مردم رشت:

استفاده مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از نمایندگان برای بقا/ ضربات رهنما به ورزش مرا شرمنده ورزشکاران کرده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ضربات رهنما به ورزش من را نزد ورزشکاران و جوانان شرمنده کرده، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از قدرت سیاسی نمایندگان برای بقاء خود استفاده می‌کند.

استفاده مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از نمایندگان برای بقا/ ضربات رهنما به ورزش مرا شرمنده ورزشکاران کرده است

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، به رابطه ورزشی خود با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اشاره داشت و اظهار کرد: در ۱۵ سال گذشته رئیس هیئت کاراته گیلان بودم و رهنما دبیر هیئت کاراته استان بود و شناخت کافی از وی دارم.

وی بابیان اینکه در آن زمان کاراته قهرمان جهان و کشور داشت و مربیان نیز از گیلان انتخاب می‌شدند، افزود: رهنما پس از مدیرکل شدن خودش را گم‌کرده و از دوستان خود غافل و بی‌توجه شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رهنما ورزش استان را برهم ریخته گفت: ورزش استان با مدیریت رهنما سیاسی شده و من انتقاد بسیار شدیدی نسبت به نحوه مدیریت وی دارم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه انتخاب رؤسای هیئت‌های ورزشی از نزدیکان نمایندگان هستند و ورزش گیلان کاملاً سیاسی اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی استان گوشت قربانی نیستند که رهنما بین نمایندگان رشت تقسیم کرده بلکه معتقدم هیئت‌های ورزشی باید استقلال داشته باشند.

حسنی با تاکید بر اینکه رؤسای هیئت‌های ورزشی باید اهل ورزش باشند، گفت: متأسفانه رهنما از قدرت سیاسی نمایندگان بری بقاء خودش استفاده می‌کند.

وی بابیان اینکه ضربات وارده از سوی رهنما به ورزش من را نزد ورزشکاران و جوانان شرمنده کرده، بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان حتی نمی‌داند جوانان را با کدام جیم می‌نویسند و هیچ توجهی به نیازمندی‌های جوانان ندارد.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با اشاره به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان چند تن از بستگان جوان خود را به اداره دعوت کرده و با آن‌ها کار می‌کند، تصریح کرد: هیچ غرض شخصی با رهنما ندارم بلکه فقط دلم برای ورزش استان می‌سوزد و اجازه نمی‌دهم ورزش را سیاسی کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی  مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیرکل باید خروجی هزینه‌های هیئت‌های ورزشی را شفاف کند، افزود: ۲۰ سال پیش مدیر مالی تربیت‌بدنی بوده‌ام و تربیت‌بدنی خانه دوم من هست و این تقاضا رادارم که مدیرکل خروجی هزینه‌های هیئت‌های ورزشی را شفاف کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه