خوش شانسی برای پرای پرسپولیس !

یکی از دغدغه‌های باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم سرباز شدن علی علیپور است. مهاجم حالا گلزن پرسپولیس که پس از محرومیت مهدی طارمی پوست انداخته و در قالب یک بازیکن ششدانگ و تمام‌کننده ظاهر شده است.

خوش شانسی برای پرای پرسپولیس !

به گزارش ۸دی به نقل از پارس نیوز، علیپور در جدال تیمش برابر استقلال خوزستان در حالی ۲ گل زیبا زد و مرد اول اهواز لقب گرفت که مدتی است زمزمه رفتنش به خدمت مقدس سربازی به گوش می‌رسد. برخی رسانه‌ها پا را فراتر نهاده و حتی مدعی شدند علیپور تیم بعدی‌اش را هم انتخاب کرده و در پایان نیم‌فصل اول با گرفتن دفترچه خدمت مقدس سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز خواهد پیوست!

این حرف و حدیث‌ها در حالی شنیده شد که مهاجم قائمشهری و جوان پرسپولیس هنوز دوران خدمت سربازی را طی نکرده و باید بالاخره به سربازی برود. اما پرسپولیسی‌ها نگران نباشند. علی علیپور حداقل تا سه سال آینده سرباز نمی‌شود و خیال هواداران تیم قرمز راحت باشد. او به تازگی در دانشگاه ثبت‌نام کرده و حداقل ۳ سال دیگر می‌تواند از امتیاز دانشجو بودن استفاده کرده و به خدمت سربازی نرود. علیپور می‌تواند در این سه سال در پرسپولیس توپ بزند و خط حمله تیمش را بیمه کند البته نحوه سرباز شدن احمد نوراللهی و امید عالیشاه و رها کردن پرسپولیس باعث شده هواداران پرسپولیس نگران جدایی احتمالی سایر بازیکنانی باشند که باید به خدمت سربازی بروند. علی علیپور جوان هم یکی از همین دست بازیکنان است، کسی که چند ماه قبل گفته می‌شد کمی در پرسپولیس ناراحت است اما با توجه به محرومیت مهدی طارمی شرایط برای علی علیپور بهتر شد و دیگر قید سرباز شدن را زد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه