مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس:

همبستگی ملت ایران با فشار آمریکا افزون‌تر می‌شود/ قلدری آمریکا صدای همه‌ی ملت‌ها را درآورده است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: هرچقدر فشار آمریکا بر ایران و ملت آن افزایش پیدا کند، هم‌بستگی و وحدت مردم افزون‌تر می‌شود.

همبستگی ملت ایران با فشار آمریکا افزون‌تر می‌شود/ قلدری آمریکا صدای همه‌ی ملت‌ها را درآورده است

به گزارش ۸دی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: آمریکا ازجمله کشورهایی است که به‌عنوان کشور مستکبر در عالم معرفی‌شده است.

وی با اشاره به جنایت آمریکا در ملت‌های جهان افزود: آمریکا تنها به ملت ایران خیانت و تعدی نکرده بلکه رد پای سیاست‌ها و خیانت‌های خبیث آن را می‌توان در همه کشورهای جهان مشاهده کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه آمریکا قلدرمآبانه رفتار می‌کند و منش استکباری دارد، گفت: از نشانه‌های دولت استکباری آمریکا زورگویی و زورگیری از کشورهای مستضعف جهان و قلدرمآبانه برخورد کردن هست که صدای همه‌ی ملت‌ها را درآورده است.

تسخیری با اشاره به اینکه ملت ایران با رهبری حضرت امام دست استکبار جهانی را از ایران کوتاه کرد، افزود: جمهوری اسلامی در بسیاری از ملت‌های اسلامی جبهه عظیمی از مقاومت در مقابل استکبار تشکیل داده و از این حیث استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا به‌شدت عصبانی است.

وی به حیله و ترفند آمریکا در جهت منزوی کردن انقلاب اسلامی اشاره داشت و بیان کرد: آمریکا از همه ابزارها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره گرفته است هرچند ترفندها و حیله‌های آن تاکنون نتیجه‌بخش نبوده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: آمریکا جنگ، فتنه، تزویر و امثال این ابزارها را برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته و از سوی دیگر از منافقین کوردل در دهه‌های مختلف حمایت کرده است.

تسخیری با اشاره به مورد تائید قرار دادن منافقان کوردل از حرکت ضد ایرانی رئیس‌جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: حمایت منافقان از رئیس‌جمهور ابله آمریکا بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران و ضعف جامعه استکباری دنیا است.

وی بابیان اینکه سپاه دولت آمریکا را در جهان مفتضح کرده افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم انقلابی ایران و بسیجیان و فرمانده کل قوا آمریکا را در عالم رسوا کرده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به عصبانیت آمریکا از ایران، بیان کرد: آمریکا حق دارد از اقتدار ملت ایران عصبانی باشد و ما هم اعلام می‌کنیم که آن‌قدر عصبانی باشد تا از عصبانیت بمیرد.

تسخیری با اذعان به اینکه هرچقدر فشار آمریکا بر ایران و ملت آن افزایش پیدا کند، هم‌بستگی و وحدت مردم افزون‌تر می‌شود، تصریح کرد: همه مردم می‌دانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند و رهبری مقتدر در عمل گریه آمریکا را درآورده و دست پلید و جنایتکار آمریکا بر حمایت از داعش برای همگان آشکارشده است.

وی با اشاره به خلأ منطقه خاورمیانه از وجود داعش و نیروهای تکفیری گفت: خالی شدن منطقه از وجود داعشیان آمریکایی و صهیونی نشان از ضعف آمریکا و جنایاتشان می‌دهد و امروز به فضل و یاری خداوند بار دیگر در توطئه اخیر رئیس‌جمهور جاعل و ابله آمریکا را باقدرت بیشتر خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه