دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان:

کلاه بزرگی که بر سر استاندار جدید گیلان گذاشته شد / استاندار مطمئناً با چنین مدیرانی هرگز نمی تواند موفق شود

کربلایی گفت: در همین ابتدای کار کلاه بزرگی بر سر استاندار نهاده اند و ایشان می بایست از خود دفاع کند و به مدیران ارشد سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کند که کمی دست نگه دارند.

کلاه بزرگی که بر سر استاندار جدید گیلان گذاشته شد / استاندار مطمئناً با چنین مدیرانی هرگز نمی تواند موفق شود

حسن کربلایی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه وظیفه ی دستگاههای دولتی از جمله وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و استانداری و … این است که مراقبت نمایند تا افراد ناشایست در رأس پست های استان قرار نگیرند اظهار داشت: اگر در این امر کوتاهی صورت گیرد باید طبعاً تبعات آن را نیز بپذیرند.

وی افزود: در گذشته متاسفانه به این امر توجه زیادی نشد و نتیجه ی این کوتاهی ، این شد که برخی از مدیران استانی با بی توجهی به تذکرات دوستداران و دلسوزان نظام ، بیشتر به فکر جیب خودشان بودند و منجر به بروز مشکلات و افتضاحاتی نظیر همین دستگیری های اخیر در سازمان صنعت، معدن و تجارت شدند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت که بدلیل حجم بالای دسترسی به منابع مالی و معادن از جمله سازمانهایی است که نااهلان طمع زیادی برای دست اندازی در آن دارند گفت: دستگیری یکی از معاونین استاندار سابق که در سالهای قبل در رأس این سازمان بوده و همچنین ریاست کنونی این سازمان در روزهای اخیر، بی توجهی در گزینش صحیح این افراد را بیش از پیش نمایان می سازد.
کربلایی تصریح کرد: هم اکنون که چنین اتفاقاتی رخ داده است قاعدتاً باید توجه بیش از پیشی به گماردن افراد پاک دست در رأس این سازمان نمود و نباید مسئولان امر دوباره از همان سوراخ گزیده شوند و نظام را دگربار دچار هزینه نمایند، در حالیکه متاسفانه فردی که امروز قرار است بعنوان ریاست سازمان صنعت ، معدن و تجارت معرفی گردد نه لیاقت و شایستگی این مسئولیت را دارد و نه اهلیت لازم برای تصدی این پست را.
وی افزود: فرد مورد نظر در سوابقش مسائلی در زمینه های مالی و همین حوزه ی معادن دارد و همچنین در مسائل مربوط به فتنه ی ۸۸ دخیل بوده و حتی در برخی از این امور محکومیت قضایی دارد، و نه انگیزه ای برای بررسی مشکلات این سازمان دارد و نه جریانی که وی منتسب به آن است اصلا اجازه ی چنین کاری را به وی می دهند و واضح است که کسانیکه وی را برای ریاست سازمان صنعت و معدن و تجارت پیشنهاد داده اند با این انگیزه بوده که سرپوشی بر گندکاری های این سازمان نهند و مابقی تخلفات آن مخفی بماند و این بنفع نظام و مردم انقلابی نیست.
دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با تاکبد بر ابنکه با توجه به سابقه و گذشته ی استاندار جدید گیلان بنظر می رسد که وی به عزم خدمت به این استان آمده است اظهار کرد: ولی با این تفاسیر به نظر من این کلاه بزرگی بود که بر سر استاندار جدید گذاشته شده و مطمئناً او با چنین مدیرانی هرگز نمی تواند موفق شود و باتوجه به اینکه در این مدت زمان کم وی هیچگونه شناخت عمیقی از مدیران استانی ندارد، در همین ابتدای کار کلاه بزرگی بر سرشان نهاده اند و ایشان می بایست از خود دفاع کند و به مدیران ارشد سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کند که کمی دست نگه دارند تا کمی بررسی صورت بگیرد و فعلاً سرپرستی بگذارند تا کار پیش رود، شاید در بررسی ها مسائل جدید بروز کند و کمی حوصله بخرج دهند .
کربلایی با بیان اینکه هم به نفع استاندار است و هم به نفع همان سازمان که این موضوع بدون عجله پیگیری شود گفت: مطمئناً می توانند در همان سازمان نیز نیروهای جوان و تحصیلکرده ی زیادی جهت تصدی این پست انتخاب کنند و حتی در جریان اصلاحات و اعتدال نیز افرادی به مراتب شایسته و متخصص تر وجود دارد.

وی با بیان اینکه به هرحال با توجه به اینکه فرد مدنظر پیش از این در اداره غیر مرتبطی همچون اداره ارشاد بوده و همچنین ردپاهای از وی در پرونده های مالی و حتی مرتبط با همین سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته است افزود: قاعدتاً هر فرد زیرک و آگاهی نتیجه گیری خواهد کرد که وی قدرت اداره ی آن سازمان را ندارد و در صورت حضور وی مطمئناً مشکلات و خطرات عدیده ی دیگری با حضور وی در آن سازمان پدید خواهد آمد که موجب دلسردی و یأس مردم فهیم استان خواهد شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در پایان اظهار داشت: ما به سهم خودم از امام جمعه ی محترم ، از نمایندگان استان، از شخص استاندار تقاضا میکنم که معارفه ی فرد جدید را متوقف کنند و اگر چنانچه حرفهای ما صحیح بود که تصمیم بهتری بگیرند و اگر هم صحیح نبود خب ما را مورد پیگرد قضائی قرار دهند تا در دادگاه از سخنان خود دفاع کنیم؛ و در پایان تاکید میکنم که این سخنان از روی دلسوزی برای آینده ی استان بوده و به هیچ وجه نظرات جناحی و حزبی و جریانی نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کربلایی بشی کربلایی
اکبرنژاد
حرف های آقای کربلایی طبق اسناد و سوابق کاملا" صحیح است متاسفانه شخصی که برای مدیریت صنایع گیلان انتخاب و در نهایت منصوب شد دارای موارد متعدد سوء سابقه در حوزه های مالی و سیاسی می باشد تا جاییکه تخلفات و رفتارهای نامناسب این شخص بارها بهانه ای برای رسانه های بیگانه بوده تا به آبرو و اعتبار نظام اسلامی ضربه وارد کنند آیا نمایندگان حامی این فرد از سوابقش مطلع نیستند؟!!! چطور کسی که خودش طبق مدارک مستند دارای شرایط مناسبی نیست می تواند برای اداره کل حساسی مثل صنایع و معادن مدیر امینی باشد ؟!!! تمام زحمات نیروهای ارزشمند نظارتی که شجاعانه با دستگیری مدیر قبلی صنایع استان باعث دلگرمی مردم شده بودند با این انتصاب سفارشی و مضحک بر باد رفت
مسعود
شایسته است مدیران نالایقی که با رانت خواری و باند بازی اومدند ....خوشون استعفا بدن تا کار استاندار جدید در این خصوص با مشکل مواجه نشه....یه شبه مدیر کل شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در کجای دنیا اینجوریه...خدا لعنت کنه ....
در حاشیه