نماینده مردم رشت:

مخالف صد در صد استاندار و مدیران غیربومی در استان هستم

حسنی گفت: مقاومت‌ها در تعیین استاندار غیربومی تمام‌شده و اکنون به‌عنوان نماینده مردم موظفم از استاندار جدید دولت در گیلان حمایت کنم.

مخالف صد در صد استاندار و مدیران غیربومی در استان هستم

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت بابیان اینکه مخالف صد در صد انتخاب استاندار و مدیران غیربومی در گیلان هستم، اظهار کرد: به‌هیچ‌وجه نمی‌توانم قبول کنم استانی که این‌همه مدیر توانمند دارد برای تعیین استاندارش متوسل به استان دیگر بشود.

وی بابیان اینکه گیلان به‌تناسب اینکه آدم‌های بزرگی دارد باید مدیر گیلانی در رأس استانش داشته باشد، افزود: گیلان با استان‌های بوشهر، سیستان و خیلی از استان‌های دیگر فرق می‌کند چون مدیران و استعدادهای گیلانی زبان زد هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تا این لحظه برای تعیین استاندار غیربومی مقاومت کردیم اما سیاست دولت این‌گونه بود و ما این انتصاب را نیز پذیرفته‌ایم، گفت: به‌عنوان نماینده مردم وظیفه خود می‌دانم از استانداری که دولت انتخاب کرده حمایت کنم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه اعتراضات زیادی در این راستا داشته‌ام، خاطرنشان کرد: مقاومت‌ها اکنون تمام‌شده و امروز سالاری استاندار همه‌ی گیلانیان است و همه باید از وی حمایت کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه استاندار جدید گیلان باید مطالعه در خصوص گیلان داشته باشد تا آن را بشناسد، مطرح کرد: گیلان با بوشهر فرق زیادی دارد و این استان با مشکلاتی که دارد نیازمند عزم قوی و اراده‌ای مستحکم است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بابیان اینکه ما از سالاری مدیریت توانمند و قاطع شنیده‌ایم و سراغ داریم، افزود: باید با حمایت‌های خود منتظر حرکت‌های مثبتی در راستای رشد و شکوفایی استان بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه