نماینده مردم انزلی در گفت‌وگو با 8دی:

دفاع مقدس بیانگر مظلومیت جمهوری اسلامی است/ شهادت بیش از ۲۰۰ هزار شهید در جنگ انقلاب را بیمه کرد

نماینده بندر انزلی، دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ مظلومیت کشور برشمرد و گفت: شهادت بیش از ۲۰۰ هزار شهید انقلاب را بیمه کرد.

دفاع مقدس بیانگر مظلومیت جمهوری اسلامی است/ شهادت بیش از ۲۰۰ هزار شهید در جنگ انقلاب را بیمه کرد

حسن خسته بند ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در بندرانزلی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نقطه عطفی است که در تاریخ انقلاب مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی بود، افزود: جنگ تحمیلی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حادث شد و ایران ارتش ضعیف و ناکارآمد داشت و سایر نیروهای انقلاب نیز درگیر حفظ انقلاب و مقابله به نیروهای استکباری داخل کشور مشغول بودند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه عناصر ضدانقلاب قارچ گونه در کشور رشد پیداکرده بودند، گفت: نیروهای استکباری فعال در ایران در اوایل انقلاب تحت آموزش و راهنمایی بلوک شرق و غرب در کشور فعال بودند و جمهوری اسلامی ایران نیز با شعار نه شرقی، نه غربی مورد هجوم آن‌ها قرار گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثار و شهادت ملت ایران اعم از ارتش، مردم و بسیجیان در دفاع از هجوم و حملات استکبار جهانی علیه ایران مطرح کرد: اتحاد ملت در دوران جنگ مثال‌زدنی بود و با کنار هم قرار گرفتن موجب تقویت انقلاب شدند و بازسازی درونی خود را مستحکم کردند.

خسته بند صدام را دست‌نشانده کشورهای استکباری برای هجوم و مقابله با ایران نام برد و گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس ایران از ۳۰ کشور اسیر داشت و این نشان‌دهنده حمایت دولت‌های استکباری از صدام برای حمله به ایران و تسخیر انقلاب اسلامی بود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت مالی کشورهای عربی به سرکردگی عربستان سعودی در جنگ علیه ایران تصریح کرد: کشورهای انگلیس، عربستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان، آمریکا و سایر کشورها با حمایت‌های لجستیکی و نیروافزایی در تلاش بودند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

وی بابیان اینکه فرزندان روح‌الله با ولایت‌پذیری و سربازی برای امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف در مقابل دشمنان ایستاند، خاطرنشان کرد: جنگ باایمان، شجاعت و بردباری ۲۰۰ هزار شهید و چندین برابر مجروح در مقابل ارتش تادندان‌مسلح پیروز شد و انقلاب را رشد و بیمه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه