ابتکار جالب زوج صومعه‌سرایی در روز عروسیشان/ شادی امروز را مدیون شهداییم

زوج صومعه‌سرایی در روز عروسیشان، با ابتکاری جالب ماشین عروس را با عکس شهید محسن حججی مزین کردند و معتقدند، شادی امروزشان را مدیون شهدا هستند.

ابتکار جالب زوج صومعه‌سرایی در روز عروسیشان/ شادی امروز را مدیون شهداییم

به گزارش ۸دی، این روزها در هر محفل و مجلسی که می‌رویم صحبت از شهید محسن حججی است و به کل حال و هوای کشور با عطر شهادت و رشادت معطر شده است.

فیلم‌ها، عکس‌ها، نماهنگ‌ها و دلنوشته‌هایی که در صفحات مجازی به چشم می‌خورد همه نشان از ارادت مردم به شهدا و به خصوص شهید محسن حججی است.

در این بین ابتکار زوج صومعه‌سرایی در مراسم جشن عروسیشان هم به نوبه خود سوژه جالبی شده و این روزها در صفحات مجازی صحبت از این سوژه زوج ولایی است.

این عروس و داماد صومعه‌سرایی، ماشین عروسشان را با جمله «من و همه زندگیم فدای حضرت زینب(س)» و عکس پاسدار رشید اسلام، شهید مدافع حرم «محسن حججی» مزین کرده بودند و با حضور در مزار شهدای گمنام و شهدای مسجد جعفری صومعه‌سرا تجدید بیعتی دوباره با شهدا و زندگیشان را آغاز کردند.

امیر رمضان‌پور، که مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(علیه‌السلام) صومعه‌سرا است، داماد مذکور می‌باشد که در این راستا با وی به گفت‌وگو پرداخته‌ایم؛

این داماد صومعه‌سرایی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های مدافعان حرم هستیم، اظهار داشت: شادی امروز خود را مدیون شهدا و رزمندگان مدافع حرم هستیم.

شهدا با دم مسیحایی خود عروسی را تبدیل به مجالسی با ذکر اهل بیت(ع) می کنند

رمضانپور با بیان اینکه اگر مدافعان حرم نبودند و نسبت به تحرکات دشمنان بی تفاوت بودیم، باید نگران امنیت کشورمان می شدیم و آرزوی شادی را در زندگی می‌داشتیم، افزود: این  شهدای عزیز به خاطر آسایش و امنیت ما همه چیز خود را کنار گذاشتند و جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به هدف و انگیزه خود از این تصمیم، گفت: شهدا زنده هستند و هنوز هم با دم مسیحایی خودشان می‌توانند عروسی‌هایی که بعضا تبدیل به مجالس گناه شده‌اند را تبدیل به مجالسی با ذکر  حضرت خاتم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و اهل بیتش کنند.

مسئول  کانون شهید آوینی مسجد امام حسین(علیه‌السلام) صومعه‌سرا تصریح کرد: شهدا از ارزشمندترین سرمایه خود گذشتند و ما باید همواره راه شهدا را ادامه دهیم و از آنها در ابعاد مختلف زندگی به ویژه ایثار، ساده زیستی و ولایتمداری الگو بگیریم.

رمضانپور خاطرنشان کرد: افراد با اقدامات مشابه می‌توانند در هر حالی نام و یاد شهدا را زنده نگاه داشته و راه آنها را سرمشق خود و دیگران قرار دهند.

گفتنی است؛ برگزاری مراسمات عروسی با رنگ و بوی شهدایی قطعا تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زندگی شهدایی و تربیت فرزندان ولایی دارد.

پایان پیام/۵۲۶

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
انشاءالله در زندگی موفق و عاقبت بخیر شوند
در حاشیه