اقلیتی خوش اشتها!

وقتی ضعف در بستن لیست امید، اینجا خود را نشان می دهد!

اصلاح طلبان شورای پنجم رشت را باید گروهی در اقلیت اما خوش اشتها توصیف کرد!

وقتی ضعف در بستن لیست امید، اینجا خود را نشان می دهد!

به گزارش ۸دی به نقل از خزر، اصلاح طلبان شورای شهر رشت در نخستین گام شکستی قابل پیش بینی را تجربه کردند. نه تنها رمضانپور باتجربه قافیه را به علوی جوان باخت و با نتیجه ۷ بر ۴ در تصاحب کرسی ریاست ناکام ماند بلکه فرهام زاهد آجی‌بوزایه برادر فیاض زاهد هم با همین نتیجه کرسی نائب رئیسی را به حجت جذب واگذار کرد.

این را می توان نخستین شکست اصلاح طلبان در شورای اسلامی شهر رشت ارزیابی کرد. نتایجی که رقم خورد نه تنها بار دیگر شکست لیست امید را در انتخابات پنجمین دوره شوراها در رشت به اثبات رساند، بلکه می توان آن را انعکاس مستقیم تصمیمات اشتباه در نحوه انتخاب کاندیداهای لیست امید در انتخابات شورا دانست. لیستی که به اذعان بسیاری از صاحب نظران با فشار مستقیم و دخالت سیاسیون اصلاح طلب بسته شد و حتی یک زن را شایسته حضور در درون خود ندید، حالا در اقلیتی عجیب قرار گرفته است و دو تلاش برای تصاحب کرسی های ریاست و نائب رئیسی در آن ناکام می ماند.

بی شک اصلاح طلبان شورای پنجم رشت را باید گروهی در اقلیت اما خوش اشتها توصیف کرد!

در پایان باید گفت اصلاح طلبان به خصوص رمضانپور نرگسی که شاید نخستین افول سیاسی خود را از همان لحظه کاندیداتوری اش در انتخابات شورا تجربه کرده است، باید از تاکید بر نگاه سیاسی در جناح بنذی های درون شورایی دست بکشند وگرنه همواره در اقلیت باقی خواهند ماند و نقشی در تصمیم گیری های شهری نخواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه