جزئیات مراسم تحلیف شورا در آستانه‌اشرفیه؛

مشاجره اعضای شورای شهر آستانه‌اشرفیه و پاره کردن صورت‌جلسه +عکس

نخستین نشست شورای اسلامی دوره پنجم شهر آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مشاجره اعضای شورای شهر آستانه‌اشرفیه و پاره کردن صورت‌جلسه +عکس

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر؛ در نخستین نشست شورای اسلامی دوره پنجم شهر آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری  پس‌ازآنتخاب حسین دوست جلالی به‌عنوان رئیس سنی جلسه مراسم تحلیف انجام شد.

در ادامه نشست و با رأی‌گیری رضا تیغ نورد به‌عنوان رئیس شورا، نرجس محمددوست به‌عنوان نایب‌رئیس شورا، علیرضا تربیعی به‌عنوان خزانه‌دار و ابراهیم نجفی اسپیلی به‌عنوان منشی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

همچنین نرجس محمددوست و علیرضا تربیعی به‌عنوان نمایندگان شورای شهر آستانه‌اشرفیه در شورای اسلامی این شهرستان انتخاب شدند.

بلافاصله نشست دوم شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهردار آستانه‌اشرفیه برگزار و عبدالرضا سلیمانی به‌عنوان سرپرست شهرداری آستانه‌اشرفیه انتخاب شد.

 اما پس‌ازآن موضوع انتخاب شهردار مطرح شد که تیغ نورد، تربیعی و محمددوست سه تن از اعضای شورای شهر در اقدامی هماهنگ و از پیش تعیین‌شده ابراهیم خوشحال را به‌عنوان شهردار انتخابی خود اعلام و صورت‌جلسه‌ای به همین مناسبت تنظیم کردند، در این حین حسین دوست جلالی و ابراهیم نجفی در اعتراض به این تصمیم به مشاجره با تیغ نورد پرداختند و انتخاب خوشحال به‌عنوان شهردار و عدم انتخاب سلیمانی را به بی‌اخلاقی تعبیر کردند.

در ادامه حسین دوست جلالی صورت‌جلسه انتخاب شهردار را پاره و در حال مشاجره با تیغ نورد، به همراه نجفی جلسه را ترک کردند.

تیغ نورد رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه نیز در پایان گفت: در نشست اضطراری که امروز تا فردا برگزار می‌کنیم تکلیف شهردار را مشخص می‌کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه