نمایش «رقص کاغذ پاره ها» در شفت به روی صحنه می رود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت از اجرای نمایش سه اپیزودی «رقص کاغذ پاره ها» به مدت سه روز در این شهرستان خبرداد.

نمایش «رقص کاغذ پاره ها» در شفت به روی صحنه می رود

به گزارش ۸دی، سید امیر مصباح اظهار کرد: نمایش «رقص کاغذ پاره ها» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی مهدی استقامتی به روی صحنه می رود.

 وی با بیان اینکه تمرینات آماده سازی این نمایش اواخر تیر و اوایل مرداد ماه جاری در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزار شده است، افزود: این نمایش بعد از طی تمرینات منظم از تاریخ چهارم الی ششم شهریور ماه جاری به مدت سه روز به روی صحنه می رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت گفت: امید فاتح، زهره محبی، بهنام گلرنگ، آرش میربلوک، کمند پورمهدی نیا و فاطمه خلیفی بازیگران این نمایش هستند.

وی در ادامه به داستان این نمایش سه اپیزودی اشاره و خاطرنشان کرد: اپیزود اول با عنوان روز دروغ، داستان اپیزود دوم نیز درباره ماه عسل یکی از زوجین و اپیزود آخر داستان خداحافظی و جدایی زوج سوم را روایت می کند.

مصباح همچنین تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای رزرو بلیط این نمایش با شماره تلفن ۰۹۱۱۴۳۴۴۱۵۰ تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز و بلیط خود را تهیه کنند.

وی یادآورشد: این نمایش در روزهای یاد شده ساعت ۱۸ عصر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت واقع در خیابان امام خمینی (ره) برای علاقه مندان به اجرا گذاشته می شود.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه