با حضور اعضای شورای چهارم و پنجم برگزار شد؛

در مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم رشت چه گذشت؟!+ تصاویر

مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم رشت، با حضور اعضای شورای چهارم و پنجم در مجتمع خاتم‌الانبیا برگزار شد.

در مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم رشت چه گذشت؟!+ تصاویر

به گزارش ۸دی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم رشت در مجتمع خاتم‌الانبیا با تقدیر از حضور مدعوین در این مراسم اظهار کرد: شورای اسلامی نمادی از جمهوریت و نهادی است که از بدو پیروزی انقلاب مورد توجه رهبر کبیر انقلاب قرار داشت.

مسعود کاظمی افزود: باگذشت چهار سال از دوران آغاز به کار شوراهای اسلامی مردم طعم مشارکت در تصمیم‌گیری‌های شهری را بیشتر احساس می‌کنند.

http://uupload.ir/files/fedc_01.jpg

وی با اشاره به تعداد جلسات شورای اسلامی شهر رشت طی چهار سال فعالیت خودش تصریح کرد: شورای اسلامی شهر رشت تعداد دویست جلسه علنی در راستای بررسی و تصویب لوایح و غیره برگزار کرد که این نتیجه تلاش و خدمت بی‌منت شورا و پرسنل خدوم شهرداری رشت است.

کاظمی با اذعان به اینکه در شورای چهارم رشت اقدامات مؤثری انجام شد گفت: لندفیل سراوان، اجرای پروژه جمع‌آوری روان آب‌های سطحی و… ازجمله پروژه‌هایی است که با تصویب شورای چهارم در رشت اجرایی شد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات موجبات دلگرمی و تلاش بیشتر مدیران برای رفع مشکلات  مردم خواهد بود.

http://uupload.ir/files/rhfs_05.jpg

کاظمی با تبریک به منتخبین شورای پنجم رشت افزود: خدمت به مردم رشت موجب افتخار است و کسب رأی اعتماد توسط منتخبین شورای پنجم رشت را به آنان تهنیت می‌گویم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه بیان کرد: با قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای چهارم رشت آرزوی موفقیت برای منتخبین شورای پنجم شهر رادارم.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای گران‌قدر اسلام و بنیان‌گذار کبیر انقلاب و شهدای  مدافع حرم را گرامی می‌داریم و امنیت امروز کشورمان را مرهون خون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم.

http://uupload.ir/files/xzsb_03.jpg

فاطمه شیرزاد افزود: در راستای ارتقای ایمنی شهروندان مصوبات خوبی در کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست انجام شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین در دیگر کمیسیون‌های شورای رشت نیز مصوبات خوبی در خصوص مباحث عمرانی، ترافیک و غیره انجام شد و تمام تلاشمان را کردیم اما معتقدم که هنوز مسیر زیادی برای رساندن رشت به بهترین جایگاه باقی‌مانده است.

http://uupload.ir/files/umhd_04.jpg

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیرامون افزایش فضای سبز رشت گفت: تملک املاک حاشیه رودخانه‌ها، ایجاد پارک‌ها و فضای سبز در محلات ازجمله اقداماتی است که در شورای چهارم انجام شد.

شیرزاد با اشاره به خرید تجهیزات موردنیاز شهرداری و سازمان‌های تابعه آن تصریح کرد: خرید نردبان ۵۵ متری جهت استفاده در سازمان آتش‌نشانی از دیگر مصوبات خوب شورای چهارم است و از تلاش‌های تک‌تک پرسنل خدوم  سازمان آتش‌نشانی سپاس گذارم.

فاطمه شیرزاد بابیان اینکه تعاملات خوبی مابین شورای چهارم و دیگر سازمان‌ها بوده است افزود: برگزاری کنگره بزرگ هشت هزار شهید دفاع مقدس از نمونه‌های بارز این همکاری بوده است.

http://uupload.ir/files/uypu_06.jpg

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه شهر رشت نیازمند آرامش است گفت: از استاندار گیلان به جهت همراهی‌های خود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف در نظر گرفته تشکر می‌کنم.

وی بابیان اینکه از همه همکاران شورا و شهرداری و شهروندان فهیم رشت حلالیت می‌طلبم تصریح کرد: یکی از مشکلات فعلی و بزرگ فقدان مدیریت یکپارچه شهری است و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد برطرف شدن این معضل باشیم.

منتخب شورای پنجم رشت نیز به نمایندگی از دیگر اعضای شورای آینده رشت اظهار کرد: ان‌شاءالله شورای پنجم بتواند در توسعه هر چه بیشتر شهر مثمر ثمر باشد.

http://uupload.ir/files/xcwv_07.jpg

احمد رمضان پور نرگسی افزود: از تلاش‌های اعضای شورای چهارم رشت تقدیر و تشکر می‌کنم و دعای خیر بدرقه راه اعضای شورای چهارم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم عنایت پروردگار است گفت: امیدوارم طی مدت فعالیت شورای پنجم بتوانیم با عشق، تعامل و به‌دوراز هرگونه تفکر سیاسی خدمت کنیم و قدرت تعامل را با دستگاه‌های امنیتی ، نظامی و… داشته باشیم.

http://uupload.ir/files/uwi1_20.jpg

رمضان پور بابیان اینکه ما برای خدمت آمده‌ایم تصریح کرد: بنده سال‌ها در مجلس بوده‌ام و حالا هم قصد دارم در شورای رشت با تلاش همه‌جانبه شهر رشت را از بن‌بست خارج کنیم و امیدواریم از حمایت مردم و نهادهای ذی‌نفوذ بهره‌مند باشیم و قطعاً از تجربیات تک‌تک اعضای شورای چهارم و حتی شوراهای ماقبل آن بهره‌مند شویم و ان‌شاءالله بتوانیم یک رشت برتر را تحویل شهروندان بدهیم.

http://uupload.ir/files/ooj5_19.jpg

این مراسم به همت شهرداری رشت و باحضور مدیرکل بهزیستی گیلان، معاونت امور اجتماعی نیروی انتظامی و رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهر رشت برگزار شد.

http://uupload.ir/files/ht7h_02.jpg

http://uupload.ir/files/nhs_08.jpg

 http://uupload.ir/files/92i6_10.jpg

http://uupload.ir/files/x7dd_11.jpg

http://uupload.ir/files/w51j_12.jpg

http://uupload.ir/files/yw8k_13.jpg

http://uupload.ir/files/8d58_14.jpg

http://uupload.ir/files/f00b_15.jpg

http://uupload.ir/files/oy6l_16.jpg

http://uupload.ir/files/40jz_17.jpg

http://uupload.ir/files/q3r_18.jpg

http://uupload.ir/files/b40s_21.jpg

http://uupload.ir/files/toqy_01.jpg

http://uupload.ir/files/bvox_02.jpg

http://uupload.ir/files/ruvb_03.jpg

http://uupload.ir/files/odyk_04.jpg

http://uupload.ir/files/n8nw_05.jpg

http://uupload.ir/files/yu4o_06.jpg

http://uupload.ir/files/ard_07.jpg

http://uupload.ir/files/xauh_08.jpg

http://uupload.ir/files/fbl8_09.jpg

http://uupload.ir/files/y9j7_10.jpg

http://uupload.ir/files/qw2h_11.jpg

http://uupload.ir/files/5pkb_12.jpg

http://uupload.ir/files/7ray_13.jpg

http://uupload.ir/files/zts0_14.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه