نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با 8دی:

حجتی در وزارتخانه جهاد موفق بوده است/ واردات برنج تخلف بود ولی ربطی به وزارت کشاورزی نداشت!

نماینده مردم رشت حجتی را وزیر موفق در جهاد کشاورزی برشمرد و دستور بر واردات برنج توسط شریعتمداری را غیر مرتبط توصیف کرد.

حجتی در وزارتخانه جهاد موفق بوده است/ واردات برنج تخلف بود ولی ربطی به وزارت کشاورزی نداشت!

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی معرفی حجتی بعنوان وزیر پیشنهادی کشاورزی مثمرثمر برشمرد و اظهار داشت: آقای حجتی وزیر موفقی در وزارتخانه مطبوعش بوده است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی توانسته در طی چهار سال گذشته برنامه خوبی از خود ارائه کند، افزود: وزیر جهاد کشاورزی در طول چهار سال برنامه های خوبی را در رابطه با شرایط روز وضع و دنبال کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارتخانه جهاد کشاورزی بسیار مهم است و باید به شخص کاردان سپرده شود، گفت: قشر عظیمی از ملت ایران کشاورز هستند و نمی توان آینده کشاورزان را به هر شخصی بسپاریم و اعتماد کنیم.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه حجتی استقلال در برنامه های وزارتخانه مطبوعش نداشته و واردات برنج نمونه ای از آن است، اظهار کرد: وارد شدن آقای شریعتمداری در واردات برنج تخلف بود و ربطی به وزارت کشاورزی نداشت.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه حیطه وظایف برای همه ی مسئولان مشخص است، گفت: آقای شریعتمداری نباید در حوزه واردات برنج وارد می شد چون حوزه محصولات و مصارف کشاورزی مربوط به وزارتخانه جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه