روز گذشته صورت گرفت؛

تجلیل از عموپورنگ و امیرمحمد در آستانه اشرفیه/ داریوش فرضیایی: گیلان سرزمین مادری من است

از داریوش فرضیایی (عموپورنگ) و امیرمحمد متقیان ضمن مراسمی در رستوران گیلارپلاس تجلیل شد.

تجلیل از عموپورنگ و امیرمحمد در آستانه اشرفیه/ داریوش فرضیایی: گیلان سرزمین مادری من است

به گزارش ۸دی به نقل از ایرنا، با برپایی آیینی شاد و خاطره انگیز در آستانه اشرفیه، با عنوان «در قندون ،لب خندون» از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون تجلیل و قدردانی شد.

این مراسم با حضور امیر محمد متقیان ( یکی از همکاران عموپورنگ) و در میان استقبال پرشور طرفداران این مجری تلویزیونی به خصوص کودکان و نوجوانان در محل مجتمع گیلار پلاس آستانه اشرفیه برگزار شد.

داریوش فرضیایی در حاشیه برگزاری این آیین با اشاره به فعالیت هیجده ساله خود در صدا و سیما، گفت: عشق به مردم یکی از عوامل مهم فعالیت های من است و تا زمانیکه احساس کنم خودم هستم برای کودکان و نوجوانان کشورم کار خواهم کرد.

وی در ادامه از گیلان به عنوان سرزمین مادری خویش یاد و اظهار کرد: از اینکه در جمع مردم گیلان و به خصوص شهر آستانه اشرفیه هستم خوشحالم.

عمو پورنگ ضمن ابراز علاقه به مردم خون گرم و میهمان نواز گیلان تصریح کرد: امیدوارم بتوانم در یک فرصت دیگر در جمع مردم گیلان حضور پیدا کنم.

 

در این آیین عمو پورنگ و امیر محمد متقیان برنامه های شاد و با نشاطی را در میان شور و هیجان خانواده های شرکت کننده برای کودکان و نوجوانان به اجرا گذاشتند.

در حاشیه برگزاری این آیین که فرماندار آستانه اشرفیه نیز در آن شرکت داشت، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) تجلیل شد.

داریوش فرضیایی یکی از مجریان و برنامه سازان بخش کودک و نوجوان تلویزیو ، متولد اول مردادماه ۱۳۵۲ در تهران است.

ا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه