سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در آستارا:

کابینه دولت جدید باید جوان و کارآمد باشد

نماینده آستارا گفت: کابینه دولت جدید باید جوان، متعهد و متخصص باشد و دولت از تشکیل کابینه پیر پرهیز کند.

کابینه دولت جدید باید جوان و کارآمد باشد

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، ولی داداشی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان در مورد کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: با توجه به کار سنگین وزرا و با توجه به مشکلات عدیده کشور در حوزه اقتصادی و اشتغال، قطعاً باید رئیس جمهور منتخب ملت یک ترکیب جوان و کارآمد و متعهد را به مجلس معرفی کند.

داداشی با بیان اینکه نمایندگان مجلس از کابینه کارآمد و متعهد و جوان در دولت حمایت می‌کنند افزود: هم اکنون بیکاری به یک معضل به یک معضل ملی تبدیل شده است که نیازمند وزرایی با نگرش نوین و کاربلد و دلسوز است و نیرویی می‌خواهد که شبانه‌روز در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه طبق رایزنی‌های انجام شده با فراکسیون مستقل‌ها و سایر نمایندگان قطعاً مجلس به کابینه کارآمد، جوان و متعهد رای اعتماد خواهد داد گفت: منظور از جوان، نیروی جوان ۳۰ یا ۳۵ ساله نیست بلکه منظور نیرویی است که بتواند از عهده سنگین وزارت برآید و لحظه‌ای از خدمت کردن به مردم به دور نباشد.

نماینده آستارا با اشاره به قانون تخفیف مجازات حاملان مواد مخدر و مخالفت صریح با این پیشنهاد افزود: تخفیف مجازات برای قاچاقچیان و حاملان مواد مخدر لازم نبود چون ممکن است آسیب‌های بعدی را به‌دنبال داشته باشد امروز شاهد چندین میلیون معتاد در کشور هستیم که این آسیب‌ها از حاملان مواد مخدر نشأت گرفته که به این ملت و مملکت آسیب می‌زنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه با تصویب این قانون شاهد آسیب‌های مختلفی در کشور خواهیم بود اعلام داشت: فرض کنید اگه این قانون تخفیف پیدا کند قاچاقچیان مواد مخدر بیشتر در این راه قدم خواهند گذاشت و بنده با تمام قدرت با تصویب این طرح مخالفت خواهم کرد.

وی با اشاره به سخنان یکی از اعضای کمیسیون قضایی مجلس درباره توزیع مواد مخدر دولتی گفت: من اخیرا شنیدم یکی از اعضای کمیسیون قضایی گفته است که مواد مخدر دولتی توزیع کنیم که باید گفت بعضی‌ها به‌دنبال این هستند که شاه خائن کار درستی می‌کرد اما به‌ نظرم نه قبل و نه بعد از انقلاب اقدام به این کار اصلاً جایز نیست.

داداشی با بیان اینکه هم اکنون حاملان و قاچاقچیان مواد مخدر به‌عنوان یک تشکیلات مافیایی فعالیت دارند افزود: اگر این طرح عملی شود و متولی آن سازمان‌های دولتی باشند مطمئناً مافیای مواد مخدر در کشور به سازمان‌های دولتی سرایت می‌کنند و بنده در صحن مجلس اعتراض خود را به‌صورت صریح و علنی اعلام می‌کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه